Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 952 ggr
eggebanroth
0

Jordförändringar är globala

chik
0

egge..Jag har inte upnat din länk.

utan jag svara utifrån rubriken.

Jordens cykel..O mäniskan hjälper till så att det går lite fortare.

Jag tycker dom skulle tänka mer på o inte göra dessa stora kalhyggen.

O ge F..n i Regnskogen.

Som är vår lunga.

O så kunde dom sluta o sända upp skit i rymden--Men då är det inte tal om miljön..

Nä nu blev jag upprördSkäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

eggebanroth
0

Uprrörd har jag varit länge på världens ledare som verkar vara skitstövlar allihopa. Det enda man tänker är den den egna karriären o makt framför allt. Det är som man spyr. Edgar Cayce föruttspådde" dem globala händelserna i just den hät tiden o i den ordningen som nu sker. Det är kusligt läsande om man titta in på dessa sidor. . Det hela är seriöst o väldokumenterad.

eggebanroth
0

Uprrörd har jag varit länge på världens ledare som verkar vara skitstövlar allihopa. Det enda man tänker är den den egna karriären o makt framför allt. Det är som man spyr. Edgar Cayce föruttspådde" dem globala händelserna i just den hät tiden o i den ordningen som nu sker. Det är kusligt läsande om man titta in på dessa sidor. . Det hela är seriöst o väldokumenterad.

eggebanroth
0

Hoppfull
0

Jag ser det inte riktigt som jordens cykel faktiskt. För det är inte jorden som gör detta utan vi! Och även om det vi gör kommer från jorden ursprungligen så blandar vi samman och skapar kemiska saker som jorden knappast hade kommit på själv!

Visst kan det vara så att jorden skulle ändra klimat om några miljoner år till oavsett människan, men det vet vi ju faktiskt inget om!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

eggebanroth
0

Ja det är vi människor, skulle vilja säga ledarna som skapat detta. Det kommer bli sannoligt så stora förändringar så vi inte kan ana o det blir kanska så snart.

Indiania
0

Ja de maktfulla ledarna har bara ekonomiska vinster i huvudet. Vi måste värna om miljön. Detta att vi skulle fördärva vår jord har Indianerna också förutspått.

Varför gör vi ingenting?

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Jag tror och hoppas att många gör vad de kan. Handlar miljövänligt, sorterar sopor, låter bli att kasta mat, sparar på vatten och el, kör så lite bil som möjligt, avstår långa resor med flyg osv.

Sedan är det nog tyvärr så att det finns miljöbovar som är enormt mycket större än oss och som kanske har sämre medvetenhet. Där krävs stora utbildningsinsatser. För det är ju genom kunskap människor ändrar inställning och beteende. Ett sådant exempel är ju USA:s befolkning.

Men det viktiga är att vi fortsätter göra det vi kan och att vi fortsätter prata om det så att fler och fler blir mer och mer medvetna.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[kvasthilda1972]
0

# om man inte är girig och maktlysten så når man inte så högt upp… Man måste vara beredd på att kliva över lik för att uppnå topp positioner tyvärr… har inte läst din länk men visst änrdrar sig jorden hela tiden och människan hjälper moder natur att omforma sig snabbare och till det sämre…. nej fram med kvinnliga ledare som inte är psykopater….