Sisa!!!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vill ge Sisa denna visa..
Hon är en så fin människa som alltid har ett gott ord till Precis alla.
Sisa hoppas att du tycker om musikvalet…
Lena som beundrar dig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Håller med i allt ni säger . Två härliga bruttor som ger så mkt glädje här. Kramar från Jile

# 3
Då är vi tre som sprider glädje, goa Jile…
Tack till Dej, och Godnatt! 
PS! Fin bild med ett fint budskap 
Oj du var uppe sent du med ser jag, 10 min efter mig.
Kram Jile
# 5
Ja, och ändå var jag uppe tidigt i morse…Nu ska jag åka till Valbo på loppis, hoppas kunna göra många, fina fynd…Kanske lite antika Julsaker…
Ha en bra dag, hälsa mammas lilla vovve!
Kram 
Chik, var håller du hus idag…Jag saknar Dej…
Sisa, Chik, Jile - ni är lika goa allihopa! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#6 Hej, ja nu är jag inne igen och det har varit en hektisk dag. Har jagat en skum gubbe på moppe. Såg ut som Anders Eklund nästan. Han stod här och väntade vid hästhagen och en svart bil följde efter honom. Jag skulle åka och handla, fick se honom stå och vänta vid tjejernas hästar. Jag vände och körde tillbaka, men då blev han rädd och körde iväg.
Efter kom den svarta bilen och sedan jag. Följde efter, men då kör svarta bilen åt sidan för att släppa fram mig. Jag tog bilnr följde efter gubben på moppen, körde om honom och vänder igen dä möter jag den svarta bilen igen som följde efter gubben.
Min bror berätta ikväll att han sett honom vid en hästhage hos en ensam häst mitt inatten när han kom med timmerbilen, moppen stod en bit ifrån.
Då slog det mig om det är han som skurit hästar här i kommunen.
Ringde polisen talade om bilnr mm och det var ingen civilpolis, utan en privatperson..hmm det är ju otäckt. Varnat tjejerna nu i området att hålla utkik.
Kram och hoppas du haft en skön dag på loppis.
Jile

Vad gulliga ni är som ger varandra uppskattelse! 
Att visa varandra att det gör ju en skillnad.
Att den tid man lägger ned på olika sajter har en betydelse för en annan.

Playja - Vi gör vårt bästa, välkommen Playja!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

#12… 
*kram*
Tack Fredrik, och tack Playa för jättefina kommentarer och bilder.
Att visa varandra, att man gillar varandra borde alla göra. Det betyder så mycket, och det gör att man längtar in och kika här…Härligt med såna personer, och jag är så glad att jag träffat dom…
# 9
Men Jile, så otäckt! Var försiktiga bara. Är det någon som gjort hästarna illa, så hoppas jag att dom får sitt straff. Du får berätta hur det går.
Kram till Er alla från Sisa.

<---virrikärringen) hummm
skrev ju fel i #12… va ju till #11
#13 ja, vi kolla upp adressen idag och bilen stod där..men vad gjorde han här där gubben på moppen var :-(
kramiz
# 15
Låter väldigt mystiskt, Jile. Jag hoppas ni hittar en lösning…Jag hoppas också att ni haft en fin Lucia!
Kram 
#16 Ja tack Sisa, hoppas du med har det.
Kram och godnatt,
Jile