Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2510 ggr
sali
0

Buske.

Hej.

Det är så att jag har under hela mitt liv drömt mycket sanndrömmar vilket har gjort mig VÄLDIGT rädd för den drömmen jag ska berätta om.

Enda sedan jag var liten ca 4-5 år har jag drömt om att jag varit på en fest, jag har varit den ända där som inte drack, jag är 20 år i drömmen (nu är jag 19).

När jag bestämmer mig för att gå hem ifrån dendär festen så går jag längst ett buskage, eller en häck mera, den är hög och har stora taggar som är långa och gula trumpet aktigt formade blommor, jag vet själv vad det är för buske då det finns många sånna i närheten, dock inte någon som är mer som en häck och jag vet inte vad sorten heter.

Alltid i drömmen börjar jag känna mig förföljd av något inne i busken, jag går fortare och fortare tills jag springer och då blir jag indragen i busken, då vaknar jag med panik känningar.

Jag har sedan jag var 10 år undvikit häckar och vägrar gå längs dom. Är det någon som kan säga vad min dröm betyder ? Om det oxå är en sann dröm som så många andra eller är det bara en dröm som alltid kommer förfölja mig ?

sali
0

Ingen som vet något ? :(

[Sisa]
0

Din häck och min buske…Jile vet…

Detta inlägg är bara på skoj…och skoj kan man väl ha en fredagkväll som denna…

Kram till Er från Sisa  Tungan ute

Ghosthunter
0

CoolTyst

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Sisa]
0

# 3

Vad gör Duuuu, Fredrik? Nåt skoj hoppas jag…Flört

sali
0

Om jag ställer en seriös fråga om något som oroar mig så kanske inte det här var vad jg ville att tråden skulle gå ut på ?

LeS-
0

Håller med TS, lite taskigt att snacka om ngt annat och börja snacka med sin kompis i någon annans tråd!

Jag har faktiskt inget svar till dig TS jag ville bara läsa tråden och såg att du fått oseriösa svar som jag var tvungen att kommentera.

Hoppas nån här inne kan svara på din fråga, Kram

sali
0

#6 Tack så mycket.

Hoppas med på svar, har oroat mig över den drömmen så länge nu:(

barfotapojke
0

Usch, vilken otäck dröm!
En kompis till mig, som ofta drömmer sanndrömmar, drömde att jag skulle trilla av min ponny en sen sommarkväll, landa illa och bryta nacken.
Några dagar efter hamnade vi i precis den situationen; alla detaljer stämde. Det var JÄTTELÄSKIGT! ingenting hände dock…
Kan inte så mycket om sånt här… hoppas det kommer in någon kunnig i tråden!
Kram
Barfotapojke

sali
1

Usch det lät obehagligt !

Jag har haft massor sanndrömmar som slagit in och det har varit både bra och dåliga saker men just den här är så skum och det är läskigt om det är något som ska hända för då vill jag aldrig mer på fest eller gå när det är mörkt :D

[Sisa]
0

# 5

Jag säger så mycket förlåt…kunde bara inte låta bli, då mina tankar försvann iväg på annat håll…

Hoppas så mycket, att du får svar på din fråga.

Kramar från Sisa  Gråter

JILE
0

#2 Tänkte att det var ditt inlägg först Skrattande.

#0 Ja kanske du varit med om ngt hemskt som du har förträngt i denna buske någon gång?

Kram Jile

sali
0

#11 Ingen aning men det känns inte som det då drömmarna började när jag var 4-5 men inte fick vara ensamen ute innan jag var 6 år ca.

JILE
0

#12 Ok, kanske ngn som kan känna in här vad det är.

Kram

Ghosthunter
0

Sisa#4 - Ditt förra meddelande såg lite suspekt ut, så jag vet inte vad jag ska svara Tungan uteSkrattande

Ursäkta mig Sali, jag är inte så bra på drömtydning. Hoppas du får hjälp så det räcker!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Sisa]
0

# 14   Gråter

sali
0

Tack ni som hoppas någon kan hjälpa mig.

Jag hoppas oxå !

[Mastre]
0

Jag funderar på om Meditation kunde vara ett sätt att få fram mer om drömmen…

Hyacint1
0

Om man får sätta en Freudiansk tanke på pränt, så kan det ju vara något som hänt i din barnom, och som du förtängt till ditt undermedvetna som gör sig påmint på detta sätt, när du sover. SkrattandeFlört

sali
0

Men varför skulle jag vara 20 år i drömmen då ? :S det verkar lite osannorlikt eftersom jag alltid varit så mycket äldre i drömmen.

Hyacint1
0

Tja jag vet inte men det kan ju bero på att du som barn önskade att du var äldre, och blev sedd och lyssnad på.  Det jag menar är att det finns ju många barn som inte vågar göra sin  röst hörd själva och det stämmer ju för många gånger när ett barn säger i från så blir dom ju inte trodda med samma respekt som en vuxen tyvärr…..så kanske var det en önskan från ditt undermedvetna som önskade att göra sig hört och  förstått…..Glad

sali
0

Okej, nu är jag mer förvirrad än innan :(