Skyddande orb
Hej allesammans! :)
Var bara tvungen att visa upp en bild på mina bästa vänner, som vi tog för en tävling ("Gör en rosa gärning" - Det är därför alla är klädda i rosa)
… och först nu har jag tänkt på "orben" långt upp i mitten av bilden!
Var bara tvungen att visa upp bilden, tycker på något sätt att orben passar så fint in. Den lyser som en egen liten sol över mina vänner, det känns som om den skyddar vår vänskap på något sätt. som ni ser på bilden är alla väldigt, väldigt olika, men på sätt och vis lika ändå.
Jag har haft en jäkla tur som hamnade i samma klass som en hel skock F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-A människor och vänner!
Som sagt, det känns som att orben skyddar oss på något sätt. Som en alldeles egen liten sol.
Onödigt inlägg? Javisst! Men var som sagt "Tvungen" att visa den.
Kram
Barfotapojke
Vill gratulera dig till sådana fina vänner, och sen såg det verkligen ut som en sol denna orb som lyser över alla…..verkar ju som att detta är en orb o inget damm…..och då är det någon som verkar finnas där för er alla….kanske någon ni kände….
kram/Eija
Barfota..Tycker inte alls det är onödigt.
En så fin bild med vänskap o någon som vakar över er..
Det tackar jag för att jag får se..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

#1 och #2!
Tack så mycket! :) jag har haft en himla tur, vi kompletterar varandra så bra.
Kanske är det någon där? Det känns bra att tänka att vi har någon som håller koll på oss… Vi kan vara rätt vimsiga hela bunten, men vi har väldigt roligt, så!
Som Jonte (längst till höger) skrev till mig igår;
"Det finns
Inget
Härligare än att
vara sig själv"
<3

Ja du en fin bild men inte är det en orb på bilden.
Detta är en reflex av ljus förstorar man upp bilden så kan man se bländaren i objektivet.
Typiskt i reflex bilder så i inget onaturligt i detta.
Lasse