Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 700 ggr
Christelle
0

Vem är mannen?

Detta må låta helt koko men kan inte själv förklara eller förstå detta. Det är nämligen så att jag under flera års tid upplevt en äldre mans närvaro. Trots att jag och min familj flyttat många gånger följer denna man med. Han har orskat små fenomen. Jag har flyttat hemifrån och där är han inte på samma sätt som där mina föräldrar bor.

Jag undrar vem han är och vad han vill? Hur får jag reda på det?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Ghosthunter
0

Christelle - Det kan vara en avliden vän, släkting eller helt enkelt en som tycker om dig. Vad han vill är svårt att svara på…det kan ju vara många orsaker. Allt från att vilja ha hjälp till att bara märkas. Ett råd kan vara att ringa ett medium och se om denna kan pejla in vem det är o.s.v, via telefon eller kanske ett hembesök.

…och du, det är inte alls koko! Flört

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

TantAlma
0

Nej Inte är du koko. Fredrik har rätt sök upp ett bra medium. Då får du veta säkert. Men jag har haft en liknade upplevelse och det är min följeslagare.

Alma

Christelle
0

Tack för er hjälp. Man känner ju sig koko ibland när man får den responsen av icke "troende" folk. Jag undrar dock varför han mest gör sig påmind där min mamma och pappa bor. Jag ska nog försöka få tag i ett medium som kan hjälpa mig, men vart ska jag leta för att hitta nån "seriös"?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Ghosthunter
0

Christelle - Det ska finnas en lista med medium här på ÖN någonstans. Fråga Elisabeth.J så kan hon säkert hjälpa dig!

Lycka tillFlört

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"