Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 2368 ggr
Thyra4
0

Trafikolycka

Har kollat runt här ca 6 månader men inte varit så aktiv, men ikväll behöver jag Er hjälp. En släkting ( en 16-årig flicka) gick rakt ut i vägen framför en bil och kastades upp på vindrutan och slog i huvudet. Blödningar i huvudet och nu är hon nersövd och förd till Karolinska. Hennes pappa kan inte komma med flyget förrän i morgonbitti (eftersom de inte visste vem hon var). Vi är många som sänder ljus till henne just nu. Snälla Ni som kan, skicka healing till henne. Hon är kusin till mina barnbarn.

chik
0

Thyra.Sänder ljus till flickan o er …Gråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

Läste för en stund sen om denna otäcka olycka. Jag sänder ljus till flickan och fortsätter att göra det, hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för henne.

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Massor massor av varma tankar sänder jag till henne o familjen….

kram/Eija

powderpuff
0

Sänder en massa tankar och varma kramar

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Marina2
0

Sänder healing.

Kram

Kristall47
0

Sänder.

Jane-Lyzell
0

självklart !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JILE
0

Ja fy vad hemskt när man hör sånt här..sänder jag med.

Kram Jile

Toyan
0

Sänder också

Kram

[tantleen]
0

Sänder omgående…..

Kram

berobe
0

Min gåva i healing försöker jag använda för din unga släkting. Anhöriga behöver också stöd och kärlek.

Thyra4
0

Tack alla för healing. Flickan var under operation hela natten och de kunde stoppa blödningen. Hon väcktes i morse för att kolla att hon kunde röra både benen och armarna OCH det kunde hon, men hon hade inget tal. Hon sövdes ner igen och det för att skona kroppen.

Idag var jag hos min frissa, vars son för ett par år sedan var med om en motorcykelolycka. Han var nedsövd flera veckor och talet kom inte tillbaka förrän efter 5 veckor. Vi hoppas och håller tummarna för Josefin. Läkarna har inte lovat något, men sagt att hennes kropp är ju ung och stark, så det kan gå bra.

JILE
0

Ja hoppas det går vägen för Josefin..vi får be till universum om hjälp.Oskyldig

Kram Jile

Thyra4
0

Tack för all hjälp<3