Michael Jackson
Den va cool Morgaine!
Får bara hoppas att ingen plockar bort den här tråden oxå.
Jättefin! Gillade du hans musik?
oj vad fint du tecknar
Ja det var verkligen ett sorgligt liv, tror och hoppas att han har det mycket bättre där han är nu.
Tack ska ni ha 
Jag skulle nog inte säga att han hade ett sorgligt liv, för han valde att leva det liv han ville ha, han valde att vara den han ville vara. Däremot så var det väldigt sorgligt att världen var så hård mot honom och dömde honom i alla lägen.
Däremot så tror jag att det var en mening med att han skulle lämna jordelivet nu så att han kan göra det jobb som han påbörjade i jordelivet, att verka för kärlek, ljus och fred, att vi ska vara rädda om varandra och om vår planet.
Kram!
#4 Jag tror precis som du säger
jättebra formulerat!
Vad fin :-))
kram Jile
Jag hoppas att denna tråd får vara kvar och att den inte tas bort som två av mina trådar gjordes igår.
Det är väldigt tråkigt att trådar tas bort här på ÖN.
Så fint! Michael har alltid haft en särskild plats i mitt hjärta. Jag var på konsert i fredags och lyssnade på Harlem Gospel Choir, och de gjorde en tribut till Michael Jackson. Jag satt där och tänkte att där han är hemma i ljuset måste han vara medveten om detta, och om hur många människor han berörde under sin tid på jorden.
Oj vad fin!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Verkligen fint gjord
# 2 - Ursäkta, jag såg inte din fråga 
Jo, jag har alltid gillat hans musik, ända från den tiden han var med i Jackson Five. Även om denna grupp var superbra och gjorde härlig musik, så var det ändå Michael som lyste starkast. Och när han började göra sina egna plattor så förstod man att det här var något mycket speciellt.
Kommer ihåg när han slog igenom med Billy Jean och Thriller i början på 80-talet.
Jag har det mesta av hans musik som jag mycket ofta lyssnar till 
Tack för beröm 

Jättefin bild, du är ju så duktig. Och du, snart är det dags för de fina du gjort till mig, att lämnas över när tomten kommer den 24 dec. Skall bli spännande att höra och se reaktionerna..
# 8 - Jo jag tror också att han berörde väldigt många människor i alla åldrar. För min del hade jag "vuxit" ifrån idol-åldern för länge sedan när han slog igenom på 80-talet, men blev väldigt tagen av hela hans väsen.
Jag tror att han hade ett ljus inom sig som många människor kände av, ung som gammal.
# 9 och 10 - Tackar så mycket 
# 12 - Tackar så mycket! Ja, nu börjar det snart bli nagelbitardags, huga 
Den var fin, han skulle ha tyckt om den själv.
Alma
# 14 - Tack Alma 
Ja jag hoppas verkligen att han skulle ha gjort det ;-)
Imponerande, jättesnyggt tecknat!! Det går ju inte att ta miste på vem detta är!