Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1319 ggr
Tiamat
0

Blåa blixtar

Jag har upplevt detta ett flertal gånger men aldrig förstått vad det kan betyda…

Det är klarblåa blixtar som spontant kan dyka upp där jag befinner mig. Inte regelbundet, hänt ett par gånger. De kommer som ifrån ingenstans och försvinner genom väggarna.

En väninna till mig blev vittne till det hela och hon blev ordentligt uppskrämd och hoppade åt sidan när den åkte förbi oss.

Vi var båda väldigt nära, kanske bara 30cm ifrån blixten när den ämnade dyka upp.

Finns det någon som har upplevt något liknande och vad tror ni i sånt fall det kan betyda?

Är det andevarelser?

[Tovab]
0

oj, vad läskigt.. Har aldrig upplevt det nån gång. Det händer otäckare saker för mig.. :P

Hoppas nån annan kan ge dig svar :)

//Tova

Kristall47
0

Det blå och det vita ljuset som glimmar till är andarna. Jag ser dessa varje dag och det är inget att vara rädd för. Du håller nog på att utvecklas andligt och då blir dessa fenomen tydligare.

Ärkeängel Mikael har också det blå ljuset.

Känner du inga obehag av ljusglimtarna så är de av godo, förutom att du kan bli rädd av dina egna föreställningar som du skrämmer upp dig av.

Jane-Lyzell
0

Kan vara din egen healing kraft:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tiamat
0

#2….själva energierna ger mig inga dåliga vibbar…däremot min fantasi som sätter igång direkt. men så fort det gått en tid och jag fått det hela på avstånd så blir jag istället nyfiken på det hela.

ja, jag är i full färd med min andliga utveckling men trodde aldrig att det skulle börja blixtra omkring mig =)

du skriver att det är andar…

kan det vara så att de vill kommunicera eller bara visa att dem finns runtomkring?

#3….ja, jag har ingen aning. men då borde blixtarna kanske komma ifrån mig eller runt mig…inte genom en vägg/fönster och svepa förbi….men man ska aldrig säga aldrig. =)