Dagens Julhälsning

Hoppas att ni alla får en fin jul, som ger er fina minnen i hela livet
Tack Sisa…
Hoppas du med och alla andra här inne får en fin jul.
Kram.

Skickar en julhälsning till alla här på ÖN, till min bästa vän Elin för att hon helt enkelt finns, och till alla som behöver en kram.

Tack för din fina tråd Sisa! Du sprider ljus & värme…Jag sänder en varm Julhälsning till dig Sisa & till två andra ljusbärare..Eija & Indiania!
Varm kram från Anna
Julhälsningar till Alla goa själar härinne!! *ger pepparkakor till alla*
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Tack Anna….och självklart som kommer en julhälsning till dig du underbara oxå……
Mumma Fredrik….inte alls fel med en go pepparkaka gjort av kärlek o slit…..den smakar superbt….tugg,tugg, o slurp i med sista smulan…tack den var go!…
Tack så mycket Sisa!!!
Vill osså ge dej en julhälsning och till lilla Molly….
Och en julhälsning till alla andra här inne på ön.
Kram Lodjuret

#3 Åhh! Vilken söt liten jul tomte
# 14
Kramis till Dej, Lodjuret…Vilken underbar bild, och hälsa Curry…

Tack Sisa du är då ett stort ljus i mitt liv må jag säga. Du är ju snällare än jultomten.
Jag blir rörd av dina fina ord…du har verkligen gjort entré i våra liv också. En riktig vän som man kan lita på i vått och torrt. Å prata om allt. En stor julkram och hälsning till dig med Sisa.
En stor hälsning och kram till er andra här också som förgyller min dag.
Kram Jile

#20 Men så söt Sisa han var lilla Totte. Måste ha varit dig så kär. Pälsen smälter ihop med filten eller mattan.
Kram vännen
# 21
Totte ligger på min säng, på det överkast jag virkade för 100 år sedan…Han älskade mitt hemvirkade överkast…
Kram tillbaka
#22 Ja han kände sig väl trygg där.
Kramiz
# 23
Hej Jile, så roligt att Du är här, känner mej rätt ensam…Har du fått din healing ännu…Hur mår ryggen…
#24 Hej Sisa!
Ja nu har jag fått den, kändes i början varmt och skönt såg färger. Ja jag kan knappt röra på överkroppen. Känns som jag är helt mörbultad. Inget jag gjort heller som jag kan komma på.
Ja ibland kan det bli ensamt här, men nu är jag här igen. Fast igentligen skulle jag inte för det blir sämre..men men det är ju läkande att prata med dig..
kramelikram

God middag!
Jag sänder en Julhälsning till alla medlemmar, sajtvärdar och deras Medarbetare.
Julen kan vara en svår tid för många, kanske har man förlorat en älskad anhörig eller kär vän och till er sänder jag mina varmaste tankar, ljus och kärlek.
Kram/ Toyan