Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1386 ggr
[Tovab]
0

Vad händer?!

Hej!

Nu är det så att det har hänt väldigt mycket obehagliga saker runt mig. Allt började med att jag o en kompis lekte "Anden i glaset" i somras (dumt, jag vet). Sen dess har det hänt jätte mycket saker runt mig. Jag har hört, sett och kännt spöken/andar. Finns ett inlägg där jag beskriver hur jag ser ern Dimmhäst och en liten flicka på ryggen som gjorde att min häst började trampa rakt ner i en myr. (ville hon skaffa sig en kompis?) Händer även cäldigt mkt saker hemma, men bara för mig.

Håller jag på att bli medial elr vad händer? (några av sakerna som händer är inte särskilt mysiga..)

Tacksam för svar!

//Tova

[marion69]
0

Ja det var lite dumt med Anden i glaset, men alla provar väl på det nångång i livet. Om du tycker det är obehagligt, så kanske du kan prova "stänga av". Kanske öppnade du upp något inom dig.

Hoppas du får svar.

[Tovab]
0

#1 väldigt dumt^^ Ja, det har börjat blivit väldigt obehagligt. Jag vet tyvär inte hur man "stänger av" nått sånt här..

Tack för svaret :)

[marion69]
0

Jag brukar tänka mig att jag har en lotusblomma på huvudet med 8 blad. Jag stänger fyra först som i ett kors och sedan dom andra fyra så att dom täcker hålen mellan dom fyra andra bladen.

Sedan förseglar jag bladen på toppen med ett spänne.

Det finns lite olika sätt att stänga av sig. Det står mycket om det här inne på övernaturligt. Om du går till "Söka på sajten" och skriver i t ex att "stänga av".

Du får prova dig fram lite. lycka till.

TantAlma
0

En annan variant är att du tänker dig att du stänger en dörr.

Och du kan också fylla ditt hem med ljus stavar för att ta bort obehag.

Det gör du enklast med att förnimma ljusstavar i formen av en trekant i ändrarna och placera ut dem så att du inte går in i dem.

Det är ett sätt att omge dig med ljus.

Alma