Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1413 ggr
grafi
0

STÖLD!

Kan någon se var sonens cykel är? har den blivit stulen?, den försvann från vår innergård, den var parkerad precis utanför dörren, den var låst..

SKickar med en bild, det är ingen cykel du kan cykla på i en mindre stad, och inte "synas"!

Tacksam för svar, får vi tillbaka cykeln tro?Gråter sonen fick cykeln, av en för honom en väldigt speciell person, alltså stort affecktionsvärde!

grafi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…fick inte med bilden först..nu så!

Felicula
0

Tycker att det känns som om någon har cyklat med den i skogen och sen lämnat den där. Känns inte som om den är gömd, utan det var en tillfällig ingivelse att sno den och när tjuven roat sig en stund bara lämnade personen den. Det finns stigar, eller om det är en riktig mountainbike-bana, men det är i alla fall knögligt och bökigt och svårcyklat där den har blivit använd, rätt mycket backar också, fast inga stora, utan bara mycket smått upp och ner. Terrängen runt omkring är mer höga träd än buskigt. Ni bör kunna hitta den om inte någon annan snor den eftersom den ligger öppet.Tyvärr tror jag att den har fått en del skavanker av behandlingen, men ingen permanent förstörelse som jag kan få fram nu. Den som snodde den är lite för stor för cykeln och har en mörk jacka, svart eller mörkblå med ett ok i någon annan färg och smutsblont hår som når ner över nacken och är lite lockigt i topparna, det är en kille, gymnastikskor, lite mullig men inte fet. Luvtröja får jag också fram, men inget ansikte, fast jag tror inte han har glasögon. Han vet att det här var fel, men han skulle imponera på någon annan.

grafi
0

…tack,

förstår om han lämnat cykeln om han gett sig ut i skogen, detta är en "crouiser", du vet typ mindre moped(utan motor), hjulen är tjocka 10cm i diameter…så den lämpar sig inte för skog…utan mer asfalt, och statskörning!

Elisabeth-J
0

Hoppas att din son får tillbaka sin cykel snart! Mina barn har också drabbats av cykelstölder och jag önskar att inget barn ska behöva bli drabbad.

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Myy2000]
0

Jag får en känsla av avundsjuka, och att den som tagit cykeln förvarar den i ett cykelförråd som hör till ett hyreshus.

mitabella
0

Som jag känner också, men grabben skäms och förstår att det kommer att upptäckas. Ett källar förråd eller cykel förråd.