Tack för igår!
Hej alla hjärtan!
Jag vill tacka er som var med på vår härliga dag med Thomas Di Leva igår! Tack för att ni var med & gjorde vår dag så Kärleksfull & fin 
(Ps..Jag har haft mycket att göra den senaste tiden, ska ta tag i sånt jag ej hunnit med..Så för er som väntat på svar osv..Nu kommer lite mer tid att finnas & jag ska ta itu med det! Tack för ert tålamod!)
Kram Anna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God dagens Anna.
Vad fint att ni fick vara med Diliva….Synd att man skall vara så trött..hoppas att han kommer lite närmare,så man kan gå o se o höra han.
O Anna ta det lungt,
Lena.P är jag i verkliga livet.

Ja goa Lena..Vi får se till att få ordning på detta så vi kan stråla samman alla 

Jaaa.Men det blir kanske lättar o ta sig när det är lite ljusare o inte så regnit..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Tack själv Anna!
Det var verkligen underbart igår.. blev helt varm i hela kroppen av all kärlek som fanns där inne
Och man blir ju alltid glad när man får träffa dig
Kram från Lovisa
Tack själv Anna för en underbar dag i går. Thomas Di Leva fyllde oss med ljus och vilken fin människa han är.Jag var mycket tagen av det hela, så starka och kärleksfulla energier 
Vila Anna och vila i lugnet.
Kram till både dig och Chik! !
" Var nära naturen - var när dig själv "

#5, Det var härligt att få träffa dig igår Indiania!
Du verkar så varm och go. 
#6 Tack! Säger detsamma det var kul att träffa dig och härligt att skratta tillsammans, du utstrålade värme. 
Vad kul att ni träffat Dileva, missade när han var här i Sala för ett tag sedan. Berätta gärna vad som hände…
Ja jag väntar med spänning Anna på ett svar från dig.

Kram Jile

Vill också veta lite om eran fantastiska dag.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Jag har skrivit lite på healingifokus om mötet med Di Leva om någon är intresserad.
Kram Indiania

#0 Mycket ljus…mycket värme….mycket kärlek! Det var verkligen en fin dag och så roligt att få träffa dig och indiania IRL!
Två ljusbärare åsså Di Leva då förstås 
Alla som var där bidrog så dagen blev en riktig höjdare!
Kramar
Björn
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"

Björn…Tack fina hjärtat för ett fantastiskt möte..Hoppas vi ses snart igen!
Ljus & värme
Anna