Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1203 ggr
ina3
0

Dröm - vad betyder den?

Jag brukar inte drömma jättemycket men nu hade jag en tydlig dröm. Allt runt om mig var kaos, vädret var fruktansvärt, vägar rämnade, hus rasade och jag blev träffad av en blixt rakt i pannan! Blev matt och samtidigt knastrade det som av en strömförande ledning. Kunde inte ta mig fram med bil el ngt för det gick inte.  Hade mina barn med och skyddade dom hela tiden. 

Vad betyder detta?  Obestämd

~ Medarbetare på Tarot ~

[mia-38]
0

Du kanske har mycket omkring dej nu. Och du vet inte hur du ska betee dej eller i vilken ände du ska börja nysta upp allt.

Detta slog mej när jag läste om din dröm.

ina3
0

Japp..så är det..har mkt om mig jämt och det har varit för mycket i över 1 år nu, men börjar se slutet på det.

Det slog mig dock när jag läste om min dröm att jag ju ändå vet lite om vad det innebär..det börjar hända saker nu rejält känner jag och det är bara att hålla i hatten tror jag..

~ Medarbetare på Tarot ~

[mia-38]
0

Hoppas att det lugnar ner sej lite för dej snart då. Skrattande

ina3
0

Ja på det planet tror jag det lugnar ner sig (jobb o dyl), ser värre ut på det personliga då..puh. Förvånad

~ Medarbetare på Tarot ~

aangeleyes
0

det första jag fick var att du har mycket runt omkring dig du är stressad, du måste stanna upp och kunna ta ett andetag och se omvärlden med andra ögon även dig själv. Ang dina barn så är det såklart att dom är allt för dig inte så konstigt att du skyddade dom i din dröm :)

ina3
0

javisst..så är det..  men jag funderar just på symboliken med blixten i pannan..underligt!

~ Medarbetare på Tarot ~

aangeleyes
0

ang blixten i pannan så har det nog något med o göra med tredje ögat kanske ?=)

ina3
0

Flört ja kanske det!

~ Medarbetare på Tarot ~