Simma i gult vatten?
Hej!
I morse hade jag en väldigt lång och tydlig dröm som handlade om att jag besökte min fd pojkvän emil ett antal gånger och varje gång jag kom dit var han omringad av tjejer och jag blev svartsjuk och gick därifrån. till slut fick jag nog och sprang ut därifrån, tänkte - nu får det vara nog!.
när jag kom ut ur huset sprang jag upp för en stor grön kulle, det gick jättetungt och långsamt. efter kullen simmade jag i en sjö. först var vattnet klart men när jag hörde emil ropa mitt namn efter mig blev vattnet tjockt sörjigt och gult.
jag fick panik och simmade snabbare, bort ifrån honom. jag ville verkligen ur sörjan! en bit framför mig såg jag land, gräs och ett stort grönt träd. det var mitt mål, men det dök upp ett stort rör i vattnet som var svårt att ta sig över… så jag svängde av mot land där emil väntade på mig.
när jag kom upp sa han att min svartsjuka var obefogad och att han tycker om mig, och kysste mig. sen gick vi iväg på en stig ner mot en marknad.
Jag har tänkt på den här drömmen hela dagen och tror jag förstår en del av vad den betyder, men jag behöver hjälp och råd. hur ska jag göra med emil? säger drömmen någonting om vad som kommer hända, eller beskriver den bara hur jag känner?
Bästa hälsningar
Sandra
Jag kände direkt att du är inte färdig med din pojkvän ännu, en del av dig vill tillbaka o en del av dig vill börja om ett nytt liv utan Emil…
Vet ju inte hur Emil står inför eran separation, men om det är så att han gärna tar dig tillbaka, så tycker jag att du kanske skall ta o skriva en lista med "positiv" och "negativ" spalt….där du skriver punkter under dessa ord…..och slutresultatet ser du ju sen….vad som väger över….och lägg gärna till ett plus, om det är mycket av än det ena än det andra……
Och kom ihåg att är man kär så är det dom små sakerna som du inte gillar, men tycker är överkommligt, som blir stora när annat inte funkar……
kram från mig
Eija