Är detta ett spöke ??
Hej allihopa. Är första gången jag är inne här men jag måste få era synounkter på vad detta kan vara. Jag tog ett foto av min dotter i soffan för nån vecka sen och när jag la in kortet i min blogg så jag ett ansikte upp och ner i högra hörnet. Först såg jag bara att det var lite suddigt men när jag kollade närmare såg jag ansiktet. tycker det ser väldigt läskigt ut. Vad kan det vara?
Gå in på min blogg : www.karinsdag.blogg.se
och titta på det översta fotot i högra hörnet.
ja det gör ju det, ser ut som ett ansikte. Hoppas någon mer kan se.
Tack för att du ville dela med dig,
Kram Jile

Karin! Ser verkligen ut som ett barnansikte tycker jag..Kolla om du kan se det på fler foton där din dotter är med..Intressant!
Kram Anna
reflektering av ljus
kolla med spökbilder,dom vet mer va dom snackar om !
kolla in denna sida nedan

Kan berätta om min bror som haft en del resor till till London! På ett foto, taget på en flygplats..syns en kvinna såå tydligt bakom honom & på ett annat foto..tagit flera år efter syns samma kvinna i bakgrunden men med andra kläder osv..Så häftigt! Därav min undran om du sett ansiktet på flera foton som din dotter är med på!
Jag vill inget lova men ska höra med min bror om jag kan få lägga ut dessa foton här på forumet..!
Kram Anna
#3 Ja, säkert vet dom mycket på den sajten men även intressant diskussion här, tycker jag iaf 

Oj, det där ser ju verkligen ut som ett ansikte!
Häftigt :D
# 4 ja de är de men ja tänkte ifall hon ville ha svar av nån som va duktig med bilder å sånt,de va därför ja skrev så 

#5 Jag vet 

Spöke? Vete tusan, reklam för din blogg. JA.
Förstod att nån småsint person skulle tolka det på det viset men varsågod..jag bjuder på den. Tro vad du vill. Nu ska jag avsluta mitt medlemskap här så kanske man slipper sånt här tjafs..tycker det är ganska omoget. Jag fick lov att länka till min blogg för att jag inte visste hur jag skulle få bilden till den här sidan då det var en bild jag mmsat in till bloggen. Men ursäkta mig..ska inte störa dig mer.

#9 Strunta i det inlägget, jag är glad att du visar bilden här och många fler med mig. En väldigt intressant bild och det ser verklgien ut som att du fått med någon där. Ska titta lite djupare i bilden, kikade bara hastigt nyss. Tack för att du delar med dig!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag ser ett ansikte, men inte uppochner, utan som om det var någon som tittar över armstödet, eller kanske sitter på det, fast det är en kort person. Ljust lockigt hår kring ansiktet får jag också genom att bara titta. Utan att gå djupare tror jag att det kan vara en hjälpare till ditt barn som har kommit med på bilden och som är där för att helt enkelt vaka över dottern. Inget att bli orolig för, tvärt om.
Kom tillbaka Karin. Jag vet hur det känns ! Jag ska gå in
på din blogg och titta. Tycker att sådant här är jätteintressant.
¨
Kram från Anette
märkligt att #8 nästan heter som mitt nick här.. -inte så svårt att räkna ut vem det är.
Woozy