Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2191 ggr
Ghosthunter
0

Svaga indikationer

Jag har små indikationer på att det kan finnas nåt  i min lägenhet. Ibland kommer det lukter av mat, kaffe och parfym, ofta på ett litet begränsat område och bara en liten stund. Kalla vindputsar kommer ibland trots att alla fönster, etc är stängda. Ibland hör man knackningar. Senast igår, när jag låg och läste en bok i sängen, så hörde jag knackningar från mitt vardagsrum och en halvtimme senare så kom liknande knackningar från hallen. Några gånger har jag haft en svag känsla av att vara iaktagen. Givetvis finns det risk att allt detta kommer ifrån mina grannar…..men det verkar inte så!

Kan det vara en ande, typ nån som bott här innan eller är det kanske min guide eller skyddsängel som vill göra sig påmind?

Är det nån som kan känna av något?

Mvh; Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

chik
0

Ghost om du känner lukt o du med allsäkerhet kan säga att det inte kommer från grannarna..Då får du försöka att komma på vad du har känt den lukten innan,med en mäniska.

Då är den hoss dig….Vad har du känt för lukt??NyfikenOskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

Felicula
0

Det läter väl som en andekontakt. Fråga om det är något som du kan jälpa till med och be den att i så fall göra något Tecken till dig, som att knacka. Tala om att du hör det, annars är risken att de blir mer ihärdiga och börjar bulta ordentligt. Oftast beror ju tilltagane aktivitet på att de inte har förstått att vi har hört dem. Innan du blir van kan det vara bra att prata högt med dem, alltså inte bara inne i huvudet, men sen kommer du att märka att det går lika bra det, ibland till och med bättre, för då lyssnar man bättre tycker i alla fall jag.

Om du sen får ett positivt svar på att du kan vara till hjälp så kanske du får ta till någon som är mer erfaren som kan komma och vägldeda dig till hur du kan hjälpa den här personen. Då kommer du på samma gång lära dig mer själv om hur det känns att kontakta en ande. Så kanske är det bara någon som är där och knackar så att du ska få träna, andevrlden vet säkert att du söker och vill lära mer, och då ger de dig också chansen. Ta vara på den.

chik
0

Ghost!!Vad tog du vägen???

Ghosthunter
0

Chik - hmm…jag har ett liv utan datan ocksåFlört Jag brukar sällan logga ut när jag inte är vid datan. Jag har känt parfym, mat och kaffedoft. Men det går knappt att relatera dessa dofter till någon…det är ju så vanliga dofter.

Felicula - Jo tack, jag känner till allt det där och jag har faktiskt frågat ibland om dom kan knacka igen…men då händer inget. Det är sant att jag söker. Men detta är intressant….menar du verkligen att andevärlden kan göra detta bara för att jag ska träna och lära mig??Glad

Tack!

/Fredrik

Värmland"

Choklad
0

Grattis Gosthunter! Du har sökt, och de har hört …du har en liten dam hos dig, nätt och kvick. Så nu kommer det att gå undan….du är väl förberedd? Hon är glad och snäll och av någon anledning så visar hon mig att hon har ett par karlstrumpor på sig, de når upp till knäna, sedan har hon något underligt hårband, som jag vill ha till hörlurar, men det hänger något rött ut från öronen, troligen så ska du lära dig att lyssna …ska du kanske få lära dig att vad de säger till dig? Vad heter det? Clearhearing?

U R us

Ghosthunter
0

Åh..tusen tack Choklad…verkligen intressant. Kan du se om det är en släkting eller nån som bott här innan, eller kanske nån som har följt med mig hit?Glad

/Fredrik

Värmland"

Choklad
0

# 6 Hmm nej hon skakar på huvudet, det är mera som en guide …hon ska vägleda dig nu i början. Hon ska rensa ut inom dig..och hon är glad för det! Känner stor lycka från henne …jag ser det som att hon ger dig glädje så att du kan ta itu med det som komma skall…hon har redig kvast ska du veta….Flörtdu kan prata med henne säger hon.."öppna dörren"..

Hon har funnits hos dig ganska länge och väntat på att du ska bli redo, och det är du nu.

U R us

Ghosthunter
0

Choklad - Det ligger mycket i det när det det gäller en guide. Det är egentligen bara på de två senaste månaderna som jag på allvar har börjat att intressera mig för det. Kanske är det därför jag nu börjar och märka av henne. Kan hon även lära mig att bli mer medial, att öva upp mig…precis som Felicula sa?? Jag får hur som helst spetsa mina öron ännu mera.

Nu har det kommit en del mystiska knäppningar här….den senaste halvtimmen!! Tack Glad

/Fredrik

Värmland"

Ghosthunter
0

Förresten…en sak till. Är det hon som har knackat ibland?

Värmland"

Choklad
0

# 9 Ja det är hon som vill att du lyssnar….hon finns där för dig nu…

U R us

Ghosthunter
0

Choklad - tack igen….jag vill inte tjata, men det blev så intressantFlört Bara en fråga till, har hon nåt namn, kan du få fram det?

Värmland"

Choklad
0

# 11 o jag är urusel på namn…men jag fick fram "Tant Alma" och Gertrud..men du får ta det med en nypa salt är du snäll…

U R us

Ghosthunter
0

Choklad - Ok, tack KyssGlad

Kram Fredrik

Värmland"

Choklad
0

# 13 Vassego! Så lite så Skrattande

U R us

Tarzan88
0

# 14 Du kan detta?

Kan du känna  om ja har nått hemma hos mej? Och i så fall VAD?Skrattande

Choklad
0

# 15 det som kommer fram när jag tänker på dig är en ring, en guldring. och en tjock, röd bok, känns som den har läderklädsel…hmm och en silversked….

Kanske något du känner igen?

U R us

Ghosthunter
0

Nån mer som har något att tillägga? Glad

/Fredrik

Värmland"

Tarzan88
0

#16 nej vad kan de betyda?Obestämd

Tack chokladSkrattande

Choklad
0

# 18

Någon blåser säckpipa här hos mig ….och jag ser ett skotskrutigt tyg…

som jag ser det så ska du lära dig något, och det är styrka i detta, troligen så kommer du att bli duktig av det du lär dig. Men något med en ring är evigt..kunskap från denna man som blåser säckpipa…himla många guider som dyker upp här ikväll..han har en röd stickad, toppig mössa, den liknar en gräddbulle som blivit sned…och den har en pyttetofs på toppen..han blåser ordentligt i sin säckpipa…du får ta och lyssna efter en säckpipa..och skeden är troligen att du får ett glatt budskap som ger dig stor glädje..

U R us

Tarzan88
0

Ja hoppas att ja får ett glatt budskap,just nu e de mycket jobb träning mm! Rynkar på näsan ja ska försöka höra efter säckpipa! Skrattande

kram och tack

Felicula
0

Oj, nu hann så många skriva så mycket, jag är liksom inne i omgångar och inte helt regelbundet. Men jag tycker att det stämmer bra med vad jag skrev i mera llmänna ordalag och det som Choklad skriver. Träna på, kör meditationer, det brukar hjälpa till med utvecklingen och lita på att du har hjälp.

Ghosthunter
0

Felicula - antar att du menar mig…tack för dina tips. Har många gånger tänkt på att börja meditera…det är troligen dags nuFlört

Kram Fredrik

Värmland"

chik
0

Ghost var kul att det blev så många som kom in o svara.

Du..Vill att du tänker dig till barndomen o då kommer du att veta vem som brukade lukta så…Svårt-Ja.

Fick en doft av Fispinnar när jag var ute i skogen.Har inte lyckas klura ut vem det är än.o det är längesedan..

Cool säger jag..Ha de.

Ghosthunter
0

Chik - jag har funderat mycket på lukterna. Parfymen verkar vara av en vanlig sort, kaffe och matlukten är ju också mycket vanligt i alla hem. Så jag vet inte vem det är förknippat med.

Fiskpinnedoft i skogen…ja det kan man säga är lite ovanligt!! Flört

Ha det!

/Fredrik

Värmland"

Choklad
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 20 Denna spelar han..heheheSkrattande HÖGT!Rynkar på näsan

jag tror att du ska ta reda på låtens text, och se om det finns ett budskap där…

U R us

Choklad
0

# 24 Ja, det kanske är trollen som steker fiskpinnar? Men jag undrar om det inte finns en svamp som luktar som fisk? Tror mig ha läst det någonstans, men jag kan ha fel….

U R us