Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 1443 ggr
stormvind
0

Sittning

Uj, just nu är jag lite nervös, ska på min 1:a sittning om en halvtimme. En tjej som vill ha övningobjekt. Undrar just vad jag gett mig in påFörvånad!

dalamormor
0

det går säkert bra,hon verkar ju lugn o bra.

hoppas du får något budskap från våra nära o kära.

hoppas att du berättar för mig.

löv you.

Tarzan88
0

# 0 Hur gick sittningen?Skrattande

stormvind
0

Tja, det är ju svårt det där! Tolkningsfrågor. Men min syster bad om förlåtelse och en klasskamrat som omkom i en tragisk olycka som 16-åring kom också fram. Sen lite mormor o gammelmormor.

Sen frågade hon om vi skulle utomlands. Nej, inte vad jag vet. Men jag ser dig o mannen hand i hand under en palm????? Och det skulle inte förvåna mig om X och X också är med.

Idag rinde X och frågade om vi ville följa utomlands i dec el janObestämd

dalamormor
0

nog skulle ni VERKLIGEN behöva lite sol o palmer och lite paraplydrinkar,efter en jobbig sommar.

du får väl packa ner lite spik och en hammare åt gubben,finns kanske något som behöver repareras på playan.

have a nice day my dear sister.

Tarzan88
0

SkrattandeMen de va väl bra?

Vart va du på sittning?

Va de någon känd eller nån från denna sida?

eller kanske nån höresvägen bara?

hon måste ju vart duktig ju!

stormvind
0

Nej, ingen "kändis" hon håller på att utbilda sig och ville ha ett träningsobjekt.

Vid en annan sittning frågade hon om kunden skulle ut på en båttur. Jag ser en STOR båt och du måste packa ner dansskorna för det dansas nåt otroligt överallt på båten. Kunden hade precis beställt en dansbandskryssning!

Syrran det skulle Du behöva också, en palm och en paraplydrink-

Löv ju

chik
0

Det gick ju med förväntan bra..

Vist var det intressant??

Lena.P är jag i verkliga livet.

dalamormor
0

nja,drar nog mig undan med en päronconac vid brasans sken i en fjällstuga med en meter snö och fullmåne.

Tarzan88
0

Ja tycker hon verkar bra! någon som är äkta! ja tycker de lät intressant!

Kul för dej om du är nöjd Skrattande

stormvind
0

Ja, hon är häftig! Kul det där med framtidsgrejerna. Hon såg mig också på mitt jobb och jag skrek JAG TROR JAG BLIR TOKIG och det har varit lite åt det hållet med för mycket jobb och för lite folk denna vecka!Flört

Min dotter har också varit "testpilot" hos henne. Där var också min syster med och hon sa att hon skulle komma till mig med. Sen var det en kul grej. Det kom en taxi i full sula och tvärbromsade -Hej jag är från X och ville bara säga Hej sa en glad mullig man och drog iväg igen. Det var kul för dom. Min dotter är åt det mediala hållet och dom hjälpte hennes farbror och en hund till ljuset!

Tarzan88
0

SkrattandeBra ,Borde finnas fler seriösa som hon!

Finns många alltså men dom är ofta svåra att få fatt på alla gånger!

stormvind
0

"11

Nej, jag tror inte det är svårt att få tag på ett bra medium.

Kolla trådarna här vad folk tycker.Flört

stormvind
0

Hallå igen.

Trot om Ni vill men nu har vi beställt en resa till Egypten! Helt oväntat och oplanerat. Åker den 8:e december! Får väl se till att hitta den där palmenFlört

Kramisar/Stormvind