Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 898 ggr
ew
0

drömtydning igen

Skulle vilja höra vad ni tror om min dröm, har funderat själv och tror jag förstår den delvis iaf.

Jag satt högt uppe på typ ett kyrktak och skulle med sandpapper slipa bort sprickor i taket. Jag såg en "hästgubbe" nere på marken, tror han var hovslagare eller så han skulle iaf hålla i nånting med hästar som jag ville se men han gick runt hörnet på huset så jag såg inte. Sen ser jag min mormor gå förbi på vägen nedanför och in i ett annat hus men hon kom inte ihåg hur man gick upp för trappor så folk runt i kring förklarade att hon skulle ta den ena benet framför det andra.. Helt plötsligt grips jag av panik och inser att jag inte kan sitta på taket, för jag har ingen balans. Jag vet inte hur jag ska göra för att ta mig ner men bestämer mig för att jag måste så jag hänger och håller i mig i vad det nu heter längst upp på taket, å helt plötsligt har jag kommit ner å är överlycklig över att jag är nere på trygg mark igen.

Nån som har nån idé? :)

Choklad
0

Du ska ta ett steg i taget, så du inte mister balansen inom dig…om du går fram för fort så får du bara gå tillbaka igen..

U R us