Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2598 ggr
Choklad
0

Säg ett kort

Om du skriver ett kort, du får välja vilket du vill ur kortleken, ( inte Joker) så ska jag se om jag kan spå dig. Det är ur Sibyllas spådomsbok, ett litet häfte från 1950 talet. Ta det inte på allvar, det är som en roligt lek, och var beredd på att det kan komma upp trista svar..men det är på skoj….Skrattandejag svarar så länge jag orkar…men bara idag

U R us

[outgrundlig]
0

Ruter tvåGlad

Kul grej choklad!

[mia-38]
0

Hjärter åtta…Skrattande

dalamormor
0

klöver9

Isa56
0

Klöver knekt…Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarzan88
0

Spader 8 Skrattande

Kvickast
0

Hjärter 2 :):)

Choklad
0

#1 Ruter två ;

Dagens spådom; låna ej ut pengar om du gör det, får du ej dem tillbaka.

Ditt framtida öde;

Du har svårigheter som tycks dig för stora, men var förnuftig och förlora ej modet. Ha tillit till dig själv, käre vän. Du kommer att vinna, Du kan ej misslyckas.

U R us

Choklad
0

# 2 Hjärter 8

Det står "du har dragit hjärter 8 det är ett utmäkt kort för allt.

Ditt framtida öde; ditt mål i livet är att nå en förmögen ställning. det är din bestämda och viktigaste önskan, men du skall få arbeta hårt. Dock, giv ej upp, ty du skall vinna, om du blott ej tröttnar. Du har givit att förhastat löfte som du ångrar men som du måste hålla.

U R us

[outgrundlig]
0

Tack chokladFlörtkram vännen

[mia-38]
0

Tack så mycket. Skrattande

Choklad
0

#3 Klöver 9:

Om du har en önskan just idag, så skall den uppfyllas, så säger Ödet

Ditt framtida öde;

idag är du uppfylld av förhoppningar,

I morgon är din väg särrad av missräkningar. Du skall ej vara så impulsiv i ditt handlingssätt, men du skall vinna tillfredsställelse i livet, blott du kan säga nej till det som är orätt. Du kommer snart att återfå en vän som du förlorat.

U R us

[Amethyst]
0

Hjärter 7 Glad

Choklad
0

# 10 VassegoSkrattande

# 4 Klöver knekt;

Om du drager klöver knekt så akta dig för att ha med främlingar att göra.

Ditt framtida öde;

några vänner, som du trott vara uppriktiga, skola kritisera och klandra dina handlingar, samt försöka skaffa dig obehag, och fiender. Detta skall ej lyckas. Håll dig till dina nära och kära, ty de äro pålitliga. Du skall snart kunna skilja vänner från fiender.

Gammal kärlek rostar aldrig.

U R us

Choklad
0

#9 Vassego !Skrattande

# 5 Spader 8;

Ödets gudinnor säger att spader 8 är bra

Ditt framtida öde;

Om du vill vinna framgång i livet, så var ärlig, rättfram och uppriktig. Ty eljest (annars) går dina planer om intet. En stor frestelse kommer i din väg

U R us

Isa56
0

Tackar så mycket. Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Choklad
0

#6 Hjärter 2

Du har som synes, dragit hjärter 2, idag gives ingen lycka alls för dig

ditt framtida öde:

Du tycks vara mycket tillfredställd med dig själv och dina affärer. Men du skall bliva långt lyckligare om du även hjälpte andra i deras bekymmer. En mörk kvinna kommer snart att vålla dig förtret.

U R us

dalamormor
0

tack,go choklad.

underbar tolkning.

impulsiv har jag varit mer förr,men finns nog mer att bearbeta.

STOR KRAM.

Tarzan88
0

Tack så mycket  Skrattande

De va snällt av dej,

Kvickast
0

Tack snälla Choklad! Bäst för mig att se upp nu då i framtiden :):)

Choklad
0

# 15 Vassego..Skrattande

U R us

Choklad
0

# 12

hjärter 7

Vänta med din kärlek tills du får mer pengar

Ditt framtida öde;

din förmögenhet och dina ägodelar är i fara, ty oblida ödesstrålar vävas omkring dig.Du kommer att förlora ära och heder, antingen genom flirt eller genom tanklöshet. Du skall få en glad kväll, men med obehagliga följder…

U R us

Choklad
0

Vassego allihopa..men jag vill poängtera att ni inte ska ska ta det på allvar, utan som en rolig grej….

Kram till er alla!Skrattande

U R us

[Amethyst]
0

Tack choklad! Haha det där lät inte allt för bra med hjärter 7 men som sagt det är ju på skojj Flört

Jenny7744
0

Ruter dam

[Sisa]
0

Hjärter 6   …och kram till dej…Flört

Eija
0

klöver dam…om det inte är försent nu förståss….Flört

[Sisa]
0

# 26

Hej denna kväll, Eija…Jag hoppas du har det bra…Kram…Glad

Choklad
0

# 24 Ruter dam;

Idag vill det synas som om lyckan vore dig huld. och utsikterna till framgång i vad du tänkt, stora.

Ditt framtida öde;

Du kommer att ägna dig åt allvarliga ting i livet. Och ej åt sentimentalitet. Din id blir nyckfull till 1960 (Flört) och mycket skall du uppleva till dess. Någon söker hämnas på dig för inbillad svatsjuka

U R us

Choklad
0

# 25 Hjärter 6 (kramGlad)

Ett lyckokort har du fått idag. Det är bra för dig på alla sätt.

Ditt framtida öde;

Ödesgudinnorna gynna icke spel i blindo. Och råda ej till oförväget hasardspel. Likaväl kommer du att spekulera i mycket. Och du skall vinna, om du blott är förnuftig. Du kommer att möta otack.

U R us

Choklad
0

# 26 klöver dam

Detta kort draget idag skall bringa den bästa lycka i många ting.

Ditt framtida öde:

Du har ett ombytligt och oroligt sinnelag.  Du är mycket vacklande i dina beslut och handlingar. Du är nyckfull och lättsinning och får kanske en gång lida därdefter.

(vilken tur att det bara är på skoj)..för jag vet att det inte stämmer..i varje den sista raden…kramen!Glad

U R us

[Sisa]
0

Tack Choklad, mycket intressant…Flört

Eija
0

Hej på dig sisa, här mås det ganska så bra faktiskt…skall snar natta sängen…..Glad

Tack Choklad för dina ord med korten…..jodå jag vet att detta är inte något som man behöver ta på så stort allvar…..har ju spått i kort själv och vet att ett kort betyder en sak men med flera blir det annan betydelse…..hur som helst det är ju en skoj grej, och det är så kul att höra ändå…..Glad

Men om man tolkar det såhär:….ombytlig o oroligt sinnelag,….he,he,he…har ju haft svårt att bestämma mig, och orolig har jag alltid varit…..oroar mig i onödan i förväg…..

Du är vacklande i dina beslut o handlingar….Där är det ju lika som innan, att jag har alltid haft svårt för att bestämma mig i min ungdom….ville ha någon annan som gjorde det istället….dåligt sjävförtroende, var rädd för att göra bort mig…..

Däremot "nyckfull o lättsinnig" kan jag inte hitta rätt vibbar till….Glad

Det var skoj iallafall…..varför jag tog klöver dam, beror på att när jag spådde mig sjäv så blev det nästan alltid  det kortet….den representerade mig just då där…..

kram/Eija

rockygubben
0

Hjärter knekt.

Ghosthunter
0

Spader ess?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

starcat
0

Hjärter fem

janing
0

hjärter knekt

Soffe
0

Ser att du skrivit: Bara idag och det va igår 20/11 Flera som missat det?

Men om du är jättesnäll Choklad, så kan du la ta oss som skrivit upp nu *blink*

Spader 5

Choklad
0

# 37 Nej..tyvärr, men kanske en annan gång när tiden och lusten faller på..kramen!

# 32 Lite kanske det stämmer ändå?..hmmmmmCool Man vet aldrig gamla häxkonster..

U R us

TantAlma
0

hjärter kung tack

Ghosthunter
0

Jag accepterar tidsgränsen och önskar dig en go helg, choklad!Kyss

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"