dröm
hoppas på att någon som är insatt i drömtydning finns här och kan hjälpa mig.
Är gående på väg mot city och när jag kommer fram till citygatan så står trafiken still åt båda hållen. När jag kommer närmre ser jag en stor vit mås flaxande över asfalten, och under den ligger det en färgglad fågel, färgerna jag uppfattar är lila och rosa, först tror jag att måsen är på jakt och ska ta död på den andra, men så flyger den iväg en bit och ser sig om ifall den lilla är med, plötsligt så lyfter även den lilla fågeln och får lift med måsen på dennes ben , så där flyger dom iväg upp i det blå. Senare innan trafiken är igång så kommer den lilla fågeln svävande och visar upp sig och lyfter sen upp igen och försvinner. Och allt blir som vanligt igen. Konstig dröm eller???

Jag tror (är inte jätteinsatt i sådant här) att någon försöker få kontakt med dig. Inte någon från "den andra sidan" utan kanske någon bekant som du inte har haft kontakt med på ett tag, som vill ta upp kontakten… :) Eller kanske tvärtom, du vill ta kontakt med någon men vet inte hur du ska börja?
Är som sagt inte jätteinsatt.
Kram
barfotapojke
En intressant tolkning, som tål att tänkas på.
kram Marianne
Erkännas skall, jag är inte insatt i drömtydning men jag
uppfattar drömmen som mycket positiv.
Du har ett problem, eller liknande som du just nu inte
kan lösa (de stillastående bilarna)
Men du kommer att få hjälp, rosa=kärlekens färg och
lila och vita=färger inom det andliga.
Ur andligt perspektiv tycker jag att det är en jätteintressant
dröm som vill tala om för dig att problemet som du just
nu inte kan lösa kommer att ordna sig.
Som sagt, är ju inte kunnig men det är min tolkning av
drömmen.
Kram från Anette
Mycket intressant, jag har just nu ett problem som jag inte har möjlighet att styra över. Men jag blir glad om det kanske löser sig ändå, jag har nämligen bett till högre makter om hjälp och vägledning. Hoppas du har rätt och att allt blir bra till slut.
Spännande med drömmar och det undermedvetna.
Kram Marianne
Jag hoppas verkligen att ditt problem löser sig.
Och eftersom du har bett om hjälp till högre makter, och fått svar
i form av färger som tillhör det andliga så kan det inte betyda annat
än att du blir bönhörd.
Håller tummarna stenhårt !