Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 2003 ggr
[marion69]
0

nystart tarot

Jag har åter tagit upp tarot efter en lång tids uppehåll. Mest för att jag inte hittat den rätta kortleken, men nu har jag hittat den!

Crowleys tarot. Jag har spått tidigare i tarot och i vanliga kortlek.

Jag tänkte att jag kan lägga ut tre kort åt dom som vill. Ställ gärna EN fråga.

Rosina1
0

Tack för erbjudandet! Hur blir hösten för mig? Önskar pm:at svar. Trådarna brukar bli så oerhört långa vid dessa erbjudanden.

Varmt tack i förväg/Kram Rosina1

Ingu1
0

Oj vilket tillfälle…Glad

Jag söker mig ett nytt arbete hemma på orten och andra platser i landet men då innebär det flytt…

Hur kommer det att bli för mig..?

Å vad spännande…

Kram, Ingu.

[marion69]
0

Rosian1, skickat PM till dig. (Berätta gärna ifall du fick bra hjälp av svaret)

Jag ska ta en liten paus och gå basta, men jag återkommer om cirka två timmar.Glad

Clary
0

Marion69, pm till dig Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

JILE
0

Hej vad kul och inte så många före som det alltid brukar vara.Flört

Jag undrar hur det ser ut för mig på jobbfronten?

Hur det går för min dotter i framtiden?

PM till mig svaret ,

Kram Jile

starcat
0

Åh vad spännande!

Jag funderar lite kring jobb, hur kommer det se ut framöver?

Jättetacksam för svar =)

Red-Lady
0

Va roligt.

Jag undrar hur det kommer och gå för min son. Kommer han att få ett jobb. Han varit arbetslös i tre år nu. Kommer Han att flytta hemifrån snart.

Tack på för hand Ha det gott.

[AnnikaOhlsson]
0

Hej!

Vad kul! Du får gärna dra kort för mig…

Kommer det att ske någon förändring inom det närmsta? (5-6 mån ung)

Kvickast
0

Hej! Jag har pm:at dig en fråga, vill gärna ha den i pm tillbaka, så får du feedback i tråden :):)

janing
0

Hej!

Jag undrar hur det ser ut för mig framöver hösten?

PM:a svaret

Tack på förhand  //  Ingela

nyfiken51
0

Jag prova också på tur att komma med. Skickar dig ett PM.

Lovar skicka feedback här på tråden..

Tackar på förhand.

Mvh Siv

Indiania
0

Hej! Jag har skickat pm till dig, vill gärna ha pm svar också.

Kram Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Rosina1
0

#0 Marion69.

Så träffsäkert, tusende tack!

Jag vet exakt vad det rör sig om, och vad som ska till för att jag aktivt ska medverka!

Många kramar, ljus och kärlek till dig som tar dig tid TACK!Kyss

[marion69]
0

#2-Ingu1

Det ser ut som att du kan få något mindre jobb på hemmaplan och har du funderat på att starta eget? För det ser ut att kunna löna sig om du har gått och funderat på en affärside.

lycka till.

[marion69]
0

#6 Starcat,

Du har många drömmar när det gäller yrken, men du har lite svårt att välja ser det ut som. Jag ser resor iblandat när det gäller yrke. Kanske du vet vad jag menar, om du tänkt på nåt yrke som innehåller resande.

kram

[marion69]
0

#7 Red-lady,

hej, Det ser ut som att du måste ställa lite krav på din son och han måste ta mera ansvar för sitt liv. Det ser ut som att det är upp till dig lite grann att ge honom en spark i ändan.  lycka till!

Clary
0

Tack goa Marion!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

starcat
0

Oj..Älskar verkligen att resa =) men som det ser ut nu så blir det inga resor i jobbväg..

Jag har tre olika jobb inom vården men hoppas på nåt mer "fast"

Kram!

Och tack =)

Red-Lady
0

0

Tack skall du ha. Det är någ sant de du sa få ge han en spark.

Tack ännu ängång. Ha det gott vi hörs

[marion69]
0

#8 Hyacinta,

Jag vet inte vad du syftar på när det gäller din fråga, men det ser som i korten som att det rör sig om kärlek och dig själv. Du känner dig lite kluven och kanske lite orolig ang detta. Du måste tänka mkt på dig själv och för du är stark i dig själv, även fast omständigheterna får dig att vackla en aning.

Så… koncentrera på dig själv och vad du vill, så kommer det gå bra.Glad

tilly700
0

Hej!

Jag vill gärna att du drar ett kort för mej.

Kram Tilly

[marion69]
0

Jag ska ta en paus nu. Jag återkommer mot kvällen. Hoppas ni är nöjda med svaren, ni som fått. KRAM

[marion69]
0

Tilly700. Jag drog ett kort + ett komplementskort.

Resultatet: VETENSKAP + VINNING

[AnnikaOhlsson]
0

20#

Tack så mycket. Jo, det sätmmer på pricken det du skriver, det gäller mig själv och kärleken…

Tack för dina ord, det stämmer väl överens med både verkligheten och vad andra sagt…

Kram på dej!

Indiania
0

Tack Marion! Du vet vad som stämde!

Stor kram till dig Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

ClarasMamma
0

hejsan va trevligt du får gärna lägga kort till mej…

undrar hur resten av detta året kommer se ut..

Tack så mkt på förhand..

Kramara

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

JILE
0

Tack det stämde för fler har sagt detta.Kyss

Kram jile

Ingu1
0

Tack, tack…

Det här med affärsidé stämmer nog inte, jag har för några månader sedan lagt ned ett AB och nu finns det inte med på kartan att jag skulle starta ngt nytt.

Kram, Ingu.

Kvickast
0

Tack snälla för ditt svar, då vet jag hur jag ska göra :):)

[mia-38]
0

Jag ställer min fråga: Kommer jag att få ett nytt jobb snart?

Lägg om du vill och orkar.

Skrattande

[marion69]
0

#28 Ok, då kanske det är så att det var det jag såg, men du lagt ner och val som återstår är troligen flytt om du vill ha bra och fast jobb, för det ser ut som att det skulle vara svårt att hitta något fast på hemmaplan som håller lång tid.

AMANDAIDA
0

Hejsan har en fråga om arbete ,blir det något nytt?

[marion69]
0

Du fick LYCKA, FRID och MÅNEN, några av kortet var omvända. Du kanske haft lite obalans i känslolivet. Vet ej om du är känslig för årstider. Obalansen är övergående :-)kram

[marion69]
0

Nästa år, till våren eventuellt kommer jobb. Får starkt vårdyrke till mig. Detta är en tid just nu då du måste bygga upp dig själv mentalt och själsligt. kram.

[mia-38]
0

Åhhh..

Tack Marion. Och just vårdyrket som jag inte ska jobba med pga värk.
Hmmm..Men vi får se. Det är ju alltid ett jobb.

Tack..Skrattande

[marion69]
0

#35 Det kanske finns annat du kan göra inom vården där lyft och tunga saker inte behövs? Har du funderat på komplettera din utbildning, tex åt terapeut-hållet?

[mia-38]
0

#36 Hmmm..nä. Men varför inte….Har inte ens tänkt den tanken. Men jag får nog tänka om lite. Skrattande

nyfiken51
0

Tusen tack!! Du är jätteduktig.Hoppas du fortsätter med dina kort

Kram Siv

Felicula
0

Du får gärna lägga kort åt mig. Jag har nästan skrivit klart en bok, en roman. jag skulle vilja ha den utgiven såklart. Har korten något att säga som kan vägleda eller tala om hur det kommer att sluta?

janing
0

Missade du mig?

tilly700
0

Tack,tack

Du får gärna lägga en gång till och se hur det blir med jobb.

Kram Tily

Mads
0

Hej,

När möter jag kärleken ?

Kram

Amor Vincit Omnia

sweethoney
0

Hej,

Jag undrar hur min arbetsituation ser ut framöver…..

Kram

Amor vincit omnia

[marion69]
0

Hej, förlåt men jag har fastnat i sysslor, så jag får återkomma till frukost. kram

solblomman47
0

Hej!

Min fråga är om jag är inne på rätt väg.

koralliz
0

Skickar ett pm till dig och vill gärna ha ett pm tillbaka.

Tack på förhand Glad

Free-spirit-minded
0

Hur ser min närmaste framtid ut?

Tack på förhand

Kram

[marion69]
0

#39 God morgon!

Korten säger att du inte får den utgiven av något större bolag just nu, men du har talangen och framtiden ser ljus ut för dig när det gäller skrivandet. kram

[marion69]
0

Jag publicerar svaren här, för det blir för bökigt om jag ska svara så många via PM. Men dom som bett om det hittintills kan få PM, men jag tar frågorna här först.

#42 Mads- Det första som kom till mig ang kärleken är solen, en resa och en utländsk man. Men nu lägger jag korten.

Det hoppade ut ett kort innan jag hade lagt ut. Det var förtryck. Det kan kanske ha något med förfluten kärlek att göra?

Du kommer att möta en prins i bägare, fortfarande får jag upp en utländsk man. Bearbeta dina svagheter i kärlek och du kommer att möta en dynamisk man. Han ger dig allt. Jag såg siffran 5 i kombination med detta. 5 månader?

Lycka till.

[marion69]
0

#43 Sweet honey- Det ser ut som du varit utsatt för orättvisa i tidigare arbete och du tappat gnistan lite, men håll ut, du kommer att hitta lyckan i arbete snart. Nytt jobb eller förnyelse av pågående jobb.

kram

[marion69]
0

#45 Det första som kom till mig är en liten fras som går….

"Det är som att vandra på solens dimma, det är som att veta vart man är på väg"

Ett kort ville hoppa ut innan jag lagt ut. Drottning i Brickor.

Korten säger att du haft lite av en kamp bakom dig och ett misslyckande i kärlek, men du har en stor inneboende styrka som kan ta dig precis dit du vill i livet!

kram

[marion69]
0

#47 Korten ser bra ut :o)

Fullbordan-solen-eremiten

[marion69]
0

Jag måste nog sätta stopp för fler frågor här nu. Men jag kan svara då och då när jag har energi över :o)

dalamormor
0

du får gärna dra ett kort för mig när du har ork o lust.

kommer min ekomomi någonsin bli stabil.

stor kram till dig.

Mads
0

# 49 Stort tack vännen, det låter mycket spännande och vad gäller förfluten kärlek så innehöll den tyvärr mycket fötryck ja. Något jag nu lägger bakom mig. Får komma ihåg och återkomma till dig om denna man sedan dyker upp .

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

solblomman47
0

#51 Tack så mycket min vän för de fiina orden.

Din lilla fras var både fin och vägledande.

Det andra stämmer också bra in på hur det varit och hur jag kommer att kämpa vidare till det blir som jag vill.

Kram Solis. Flört

Free-spirit-minded
0

Tack snälla

Skrattande

Låter bra.

Kram

sweethoney
0

Ja, du har så rätt…… *ler*

Det låter bra det - med förnyelse av pågående jobb. Har en tidsbegränsad anställning terminen ut och hoppas nu på förlängning.

Tack så mycket!!

Kram

Amor vincit omnia

Spiggen
0

Undrar bara hur det kommer att gå för mig på jobb fronten?

Sökaren.

Felicula
0

#39 God morgon!

Korten säger att du inte får den utgiven av något större bolag just nu, men du har talangen och framtiden ser ljus ut för dig när det gäller skrivandet. kram

Forum för tonårsföräldrar och tonåringar

VÄLKOMMEN!

Då får vi hoppas att du är dålig på det här, för den här boken betyder oerhört mycket för mig och jag tror inte att jag kommer att skriva någon mer om det inte går bra med denna, jag har lagt så mycket av min själ i den - och även haft "spökhjälp" i processen. Men det var bra att du skrev ur hjärtat, det behöver ju inte gå bra med boken bara för att jag ösnkar det.

AMANDAIDA
0

hejsan försöker igen jag har nummer 32 det är samma fråga Kyss

lottan17
0

Jag har en fråga angående jobb. Vad ska jag satsa på?

Nordqvist
0

Oj vad spännande! jag har en fråga om det hinns med?

jag söker jobb på annan ort och vill gärna flytta dit med. Kommer det bli som jag vill med jobb och flytt?

tack! :)

Nordqvist
0

Oj vad spännande! jag har en fråga om det hinns med?

jag söker jobb på annan ort och vill gärna flytta dit med. Kommer det bli som jag vill med jobb och flytt?

tack! :)

Mysan59
0

Om du fortfarande har lust och tid så skulle jag vilja veta om jag får en egen lgh snart?

Tack

nyfiken51
0
[marion69]
0

Jag har lagt korten på hyllan igen en liten tid för det har varit lite kaotiskt omkring mig och det tagit lite för mkt energi från mig alla lägga kort nu när jag behöver fokusera på mig själv, men jag återkommer när jag har nya krafter :) kram

Nordqvist
0

#67 Hoppas det löser sig för dig snart! :)

Mysan59
0

#67 Önskar också att du snart får lugn och ro omkring dig… Kram

Svintass
0

Hoppas att du vill lägga 3 kort för mig.

Inlägget är låst för nya kommentarer