Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 9126 ggr
Ghosthunter
0

Stark Aura??

Jag snackade med min granne för ett tag sedan. Hon berättade att dagen innan så var hennes händer och armleder självlysande i grön färg. Vidare berättade hon också att glödlampor smäller, TVn byter kanal och larm på bilar går igång när hon passerar Skrattande . Jag såg själv för något år sedan, när hon gick ute på gatan och precis när hon passerade en bil, så startade larmet!

Vet inte om hon bara svammlar. Hon talar alltid med glimten i blicken och skrattar ofta. Vem vet? En som ljuger brukar ofta ta sig själv och det dom berättar på fullt allvar!

Om det är sant….kan detta bero på en ovanligt stark aura??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Jane-Lyzell
0

Ja det är nog en stark medial utsrålning - intresant - kanske ett blivande fysiskt medium:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Felicula
0

Jo, man har olika stark aura. En del av det beror på hur man mår, en del på sånt man bär som stärker eller försvagar auran. Det är superenkelt att mäta om man kan gå med "pinnar". De är mitt allra bästa redskap, funkar klockrent och det är t.ex. jättelätt att mäta ifall man blir sänkt av sin mobiltelefon eller sina smycken, eller om de stärker en (kanske inte telefonen då, men den metall man bär i smycken). En del personer har dessutom en stark aura alldeles naturligt förstås. Men det kan ju också hända att hon har en "busig" hjälpare som busar med lampor och bilar i hennes närhet.

Anna-H-K
0

Härligt Fredrik! Jag tror hon är riktigt "dynamisk"! Jag vet då man är laddad så händer mycket med elektriska ting & jag har upplevt & sett en hel del själv!

Intressant!

Kram på dig!

Anna

Ghosthunter
0

Jag vet inte om hon var direkt laddad eller uppåt för hon snackade också om hur otur hon hade haft med allt på senaste tiden. Men hon verkar alltid glad, men var som döljs inom en människa kommer ju inte alltid fram. Dessutom känner jag inte henne speciellt väl…bara träffats i trappan ibland.

Men för något år sedan jobbade hon på ett ålderdomshem och under den tiden så dog några stycken. Hon sa att vid mer en ett tillfälle, när den döende låg på dödsbädden, så ville dom ha henne vid sin sida p.g.a hennes lugn och positiva energi. Hon sa också att en del som dog, kände en frid och en del pratade med något "osynligt".

Kram på er!

/Fredrik

Värmland"

Anna-H-K
0

Ja, vissa människor man möter har ju den där absolut starka karisman/andens utstrålning som man hjärtans gärna är i närheten av..En lugn & skön känsla av personens energi helt enkelt! Ofta är dessa väldigt "läkande" oxå..Pga att de har en vis gammal själ osv..

Det är vad jag tror & har upplevt Flört

Kram

Ghosthunter
0

Ja, visst är det så Anna Kyss

/Fredrik

Värmland"

stina63
0

Mycket intressant Fredrik, men jag har inte hört innan om just de du berättar om, Får kanske hålla ett extra öga öppen. Glad

J-Artur-K
0

Aura är väldigt intresant, Jag var på healingkurs på änglagård far 2 år sedan fick ta en aura bild där. Jag hade jätte stark aura runt huvudet var som en boll i gul-orange aktig färg om jag mins rätt, det var så stark att man bara såg huvudet svagt på bilden, Är det någon som vett vad stark aura runt huvudet är bra för? jag är inte så himmla insat i aura men tycker det är intresant. Tacksam för info om det

Mvh/ Joakim

Ny dag nya möjligheter

Anna-H-K
0

#8 Ja, visst är det härligt & intressant med aurans sprudlande färger..Så levande! Jag tror att du är mycket öppen för det andliga & det skulle vara intresant att ta ett aurafoto på alla forummedlemmar en dag..Jag har haft det med som en extra "gåva" för dem som haft sittning/konsultation hos mig! Har det inte just nu pga praktiska skäl, men tror jag ska återuppta det! Mycket uppskattat Glad

Kram Anna

Anna-H-K
0

#8 Ps…Det tredje chakrat, solar plexus brukar vibrera i gult annars..Kanske var något som skulle fyllas på i färgväg just där!..Kanske var du ansträngd & hade sinnena öppen för många nya kontakter 6 energier just vid det tillfället då aurafotot togs!?

Kram

Ghosthunter
0

För att gå tillbaka till grundfrågan..kan vi enas om att en stark aura kan orsaka såna problem som min granne har? Glad

/Fredrik

Värmland"

Anna-H-K
0

#11 oops..sorry om jag avvek från ämnet..! Ja, jag tror absolut att hennes starka energifält har orsakat dessa fenomen & händelser! Absolut min tro!

Anna-H-K
0

Men jisses vilken text…Ser ju verkligen ut som att jag vill "skrika ut" mitt svar…He he..var inte min mening !

Ghosthunter
0

Inga problem AnnaKyss och nu ser det ut som det går troll i forumet (#12) ha ha Skrattande….Tack!!

/Fredrik

Värmland"

MoaKross
0

Jätteintressant! Jag har samma "problem"

Elektronik bråkar alltid med mig,jag har t.o.m släckt gatljus på rad vid ett flertal tillfällen då jag gått förbi.

Min dotter hade sagt till personalen på fritids att ; När min mamma är irritterad så blinkar lampan i hallen.

De måste ju tro att man är fullständigt galen men så är det..

skogspinglan
0

intressant!

Denna kommentar har tagits bort.
linhof
0

#15 hehe….Skrattande

#0 absolut så är det sant. tror jag på helt o hållet.. har själv haft sådana "problem" i perioder. Fast jag har vart tvungen att ta på tex tv:n o så har den stängt av sej… har fått en trasig freestyle att funka genom att lägga handen på den bara. hemma hos ett medium dessutom Flört (innan vår sittning, hon skulle spela in men den bråkade bara, så jag la min hand på o sen funka den galant)

har i perioder påverkat lampor o andra elektriska saker med. Har alltid undrat varför men inte funderat särskilt mycke på det. Kan ju berätta att jag är väldigt kompis med tekniska saker även om jag inte alltid fattar hur det funkar, så funkar de gärna för mej Skrattande

Anna-H-K
0

Detta händer mig väldigt ofta då jag tex arbetat/varit öppen en hel dag..Jag får lampor att slockna, tvättmaskiner att lägga av, ja alla elektriska ting påverkas..Kom ju inte ens igenom i tullen..för apparaturen(vad heter det, ni som kan? Tungan ute) började tjuta som attan…så dom trodde väl att jag hade dolda vapen..Jag vet inte klart vad det beror på men det har ju absolut med energier att göra..! Vet då jag arbetade inom äldreomsorgen..Fick ju sköljar mm att lgga av på en vårdavdelning..Lite pinsamt..för jag känner på mig när det händer..Det bara vibrerar av energi Skäms

Låter säkert helkonstigt men så här är mitt liv..& det händer ofta i perioder!

Kram Anna

MoaKross
0

Ramlade över den här artikeln idag!

SLIders

det var verkligen som att läsa om sig själv. Rekommenderas!

Anna-H-K
0

#20 Tack! Ska absolut kolla in den Kyss

barfotapojke
0

Jag har en vän som kan se auror; Hon har ärvt det efter sin pappa.
Jag har en annan kompis  som är "mottaglig"..
Enligt min vän, som kan se auror, är min mottaglige kompis aura regnbågsfärgad. Vi andra har ljusa auror.
Jag tror absolut på något sådant! :)