Vad händer....
Fick rådet att ställa frågan här så jag gör det också…
Har sett "människor" i mina dagar o känt av deras närvaro. Men nu vet jag inte vad som händer… jag fryser ofta, riktigt fryser fast de är varmt inne, o jag får riktiga kalla rysningar som håller i sig upp till någon minut. sen lika plötsligt kan ja få sån värme i ansiktet att de känns som de brinner o blir jätte röd…
kan någon här kanske ha någon förklaring eller fundering på detta som händer mig?
Hoppas att du får ett svar av några av dom duktiga som är på denna sida! 
jag hoppas de också, är ny här så ja är lite "vilsen" ännu hihi
Hej.
Kylan sägs uppstå då andar/andra behöver energier för att "de" ska göra något, tex visa sig och då så uppstår det kyla. Varför vissa genererar mer kyla än andra och vissa inte genererar kyla alls vet inte jag. (de kanske har energin som behövs redan).
MVH
Woozy

Det du beskriver med att känna kyla och värme kan vara närvaro av någon/några från andra sidan som på det sättet vill visa sin närvaro för dig, det är väldigt vanligt med just kyla och värme.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag känner av värme i ansiket när nåt är på g.
Flera säger att när man blir kall så tar de energi från en. Men hur är det med värmen? Är det nåt som de ger mej eller hur funkar det?
Hon skrev att hon fått -riktiga kalla rysningar som håller i sig upp till någon minut,
Vad betyder det?
Hej.
Jag har en kompis så oxå blir varm i ansiktet vid förmodad "aktivitet". Min chansning är att de som blir varma i anskitet kanske får högre blodcirkulation eller nåt sånt. Jag har faktiskt aldrig läst/hört nån förklaring till värmen. Oavsett vad, så är det ju ett Tecken iaf. 
MVH
Woozy