Hela skuggorna
Några ord från mig..
Ditt inre arbete, att hela mörker & skuggor..att förstärka det ljusa..det positiva samt att leva efter det är inte bara viktigt här & nu-det är en nödvändighet!
Vi väljer själva vilken värld vi lever i-varje stund-& vi skapar vår gemensamma framtid tillsammans, genom våra dagliga handlingar
Våra möjligheter att växa snabbt att tillgå våra inre resurser & cellminnen, att hitta vår livsuppgift, förverkliga denna & vår potential..BLI den kraftfulla & strålande människa DU är; vi är…större än någonsin!
Vi är aldrig ensamma & vi får den kraft vi behöver-men vi måste be om den!
Ljus till er alla
Anna
Fina tankar Anna , vi måste be om det vi behöver , inte minst för att helas på cellnivå i våra sargade smärtor .
Jag tror att det finns anledning att skynda sig att be ljuset att hela innan svininfluensan kommer och gör det istället .
Precis så är det 

#1 Tack
Ja, det vi ber om & det vi behöver..det brukar komma till oss..Inte i överflöd men så att det är tillräckligt..Jag använder mig ofta av detta & det har skett mirakler i mitt liv!
Jag använder mig av "självhealing" så jag har t om fått mina läkare att börja tänka till ordentligt på healingens starka krafter 
Dax att inse vilka enorma resurser vi besitter 
Kram Anna
Du har så rätt Anna. Jag tänker mer och mer i dessa banor, och det känns som hela mitt liv förändras…Jag tror jag insett mina egna resurser…
Sisa
Du é så klok Anna och duktig på att få ihop det så fint. har du någon kurs idetta.
kram Jile
Tack för de fina orden.

"Våra möjligheter att växa snabbt att tillgå våra inre resurser & cellminnen, att hitta vår livsuppgift, förverkliga denna & vår potential..BLI den kraftfulla & strålande människa DU är; vi är…större än någonsin!"
Fast vad ska man göra när man blivit så .. stor? Ska man hjälpa sina medmänniskor eller ska man gå med i klubben för inbördes beundran?
- Tack för de fina orden!
- Tack för att du säger tack.
- Tack för att du tackar mig för att du säger tack!
"Ljus och frid och fred och kärlek!"
Vad ska vi ha alla resurser till om vi bara använder dem till oss själva och till de "i samma klubb"? Inom kristendomen strävar man åtminstone efter att hjälpa sina medmänniskor. Man ger sig iväg till andra länder. Man jobbar ideellt inom kyrkor och på gator … osv. Hjälper hemlösa. Ute i samhället bland vanligt folk. (Sen att alla inte gör så, det vet jag. Men det var ändå Jesu budskap.) Men vad gör man egentligen inom New Age?
Mer än att vissa arbetar inom "detta fält"? (Vilket ju är bra.)
"Every point of view is a view from a point."
Meditera på orden, Internettan!
Möjlighet Att Växa Snabbt
Tillgång Till Inre Resurser
Tillgång Till Cellminnen
Hitta Livsuppgiften
Förverkliga Livsuppgiften
Förverkliga All Potential
Bli Kraftfull
Bli Strålande
Vi Är Större Än Någonsin
Jag Är Större Än Någonsin
JAG ÄR större än någonsin
Även om det känns svårt att veta vart Kristendomen har tagit vägen nuförtiden så kommer Herren aldrig att lämna sig själv .