Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 7751 ggr
Christelle
0

Storseans med Terry Evans

Har någon varit på storseans med Terry Evans någon gång? Hur var det?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

[GunillaF]
0

Jag har varit på flera storseanser med honom och jag tycker att han är helt suverän.Glad

Eija
0

Har varit på hans storseanser i slutet av 80 och början av 90-talet, och då var han kanon….vet ju inte hur han är idag, har ju läst lite negativt om hans kunskaper idag….vet inte varför…Obestämd

kajsa-kavat
0

I kväll är Terry på Karolinska skolan i Örebro, jag ska naturligtvis dit. Var där i våras också när han var där, och det gav mersmak. Han är helt suverän, en otrolig man helt enkelt.

tommytoe
0

Har sett honom, bara en gång… men tyckte han var jättebra!

Anna-H-K
0

Jag tycker mycket om Terry..Jättebra denne man!

Denna kommentar har tagits bort.
Christelle
0

Spännade :)! Var inne på hans sida och såg att han skulle till Hammarstrand och funderar på att åka dit. Men ska ringa och höra om dom åker närmare Härnösand nån gång. Har dom varit i närheten nån gång? Någon som vet?

xinluo
0

Jag har varit på storseans med Terry och jag tycker att han är kanonbra.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[GunillaF]
0

#7 Han har varit i Örnsköldsvik, Strömsund, Hammarstrand vet jag. Nu på Lördag är han i Örnsköldsvik och har en heldag med vägledd Bergsmeditation, storseans mm.

[Jeremina]
0

I november förra året och jag tycker han var dålig! Flera personer kände inte igen dem han fick kontakt med och då blev han irriterad!

[GunillaF]
0

#10 Menar du när han var i Strömsund?

Jag var där och fick meddelande och hälsning från två stycken. Jag kände igen dem mycket väl. Det var min farmor och min son.

[Jeremina]
0

#11 Ja, och jag och min väninna som var med tyckte inte det motsvarade de förväntningar vi hade på hans beteende. Jag tycker han är kall och inte alls sympatisk. Men vi är olika och jag svarade bara vad jag tycker i tråden.

Han pratade om en Bertil flera gånger som ingen kände igen men jag sa inget fast jag förstod att min farmorsbror Bertil tog kontakt.

Vi har ju alla våra favoriter förstås!

[GunillaF]
0

#13 Jaa, vi upplever personer på olika sätt.

Vad synd att inte din anhörig fick den kontakt han ville ha.

[Jeremina]
0

#15 Bertil tog kontakt själv senare och jag framförde ett meddelande till hans son som blev glad! Glad

[GunillaF]
0

#17 Jaha…dåså. Vad glad jag blir. Glad

Christelle
0

#9 Ja jag såg att han skulle vara där men senast bokningsadag var i söndags :(. Men vet du om man kan boka in sig för bara storseansen? skulle väldigt gärna vilja va med på det!

[GunillaF]
0

#20 Vet inte men ring och fråga.

[Jeremina]
0

#21 brukar inte hans storseanser vara fullbokade långt i förväg?

[GunillaF]
0

#22 Det här är lite annorlunda än en vanlig storseans. Det är en kursdag med seans som avslutning.

[Jeremina]
0

#23 Okej!

Elisabeth-J
0

Det som han har i Ö-vik den 19/9 kl. 11-19.15 heter: En dag med Terry Evans och innehåller föredrag, presentation om bergsmeditationens syfte, vägledd Meditation, storseans, frågestund, lunch, fika och musik.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
0

Jag har sett Terry live en gång och får säga att det var både en positiv och negativ bild jag fick av denna seans.

Får säga att det Terry visade var att han är nog oslagbar på att läsa av sina sitter intutions mässigt han var ruggigt bra på att beskriva sina sitter ioch ruggigt klockren när han beskrev och gav budskap till sina sitter.

jag har alldrig sett ngn så duktig på detta.

Men sedan så fick jag inte några bevis på att han hade någon andekontakt för vi fick inga beskrivningar av andarna utan han sa att jag har din far med mig eller en morfar men inget mer.

Han sa även att han skulel till ngn som hade ngn john Jonny eller Johan i andevärlden ngn av dom 3 bakersta raderna och 8 personer räkte uupp handen och så sa han då öär du där till vänster jag ska gå till ingen mer beskrivning av andevärlden men en ruggigt bra person beskrivning av sittern och ett fantastiskt budskap som veärkligen betydde ngt för sittern.

Men som sagt vad så saknade jag beskrivningarna och bevisen på att han hade ngn ande med sig.

i Övrigt så var han väldigt trevlig och han bjöd verkligen på sig själv under denna storseans.

Han var också underhållande och vi fick många härliga skratt mellan budskapen så det var en jätte trevlig stund.

Lasse

[Jeremina]
0

#26 Precis så upplevde jag det med då jag sett honom in action!

[GunillaF]
0

#26 Jag fick ju som jag skrev tidigare hälsningar och budskap från två anhöriga och mig läste han inte av men jag fick tydliga bevis på vilka det var som fanns med oss. För det han sa om dem kunde han omöjligt ha läst av hos mig.

[Jeremina]
0

#28 Men den gången var det många som inte kände igen någon och det blev riktigt rörigt ett tag. En karl minns jag som sa att det inte var hans pappa som kom. Terry sa att han drack Whiskey, nej sa karln.

Det var flera som det var lika med och jag tycker att han kör mycket med just cold reading. Men för honom spelar det ju ingen roll för han har ju tjänat och tjänar mycket pengar och en del människor tror att det är det samma som att då kan de allt! Obestämd

Han sa också att han blev bländad av spotlightsen på övre delen av salen och konstigt nog så var det inte många däruppe som fick någon hälsning.

Nästan alla satt på nedre delen där han kunde titta upp utan att bli bländad. Rynkar på näsan

[GunillaF]
0

#28 Jaa som sagt…. vi hade olika upplevelser av den kvällen.

Jag är glad och tacksam för hälsningarna jag fick från min son och min farmor och jag vill gärna ha det minnet kvar så som jag upplevde det den kvällen.

[Jeremina]
0

#30 Och det ska du ju ha för det är viktigt för dig. En del har tur vissa gånger och en del andra gånger!

Men du kan väl få hälsningar själv utan Terry eller något annat medium? Flört

[GunillaF]
0

#31 Jaadå, det har jag fått.

[Jeremina]
0

#32 Flört

carip
0

Jag tycker Terry är outstanding.

Jag fick budskap från min man och det var saker som bara jag och han visste om, inte ens mina barn visste om det som sas.

Men smaken är som baken.

Så gå och se honom för att bilda dig en egen uppfattning.

#28# Och vad har pengarna med detta att göra? Om du är duktig, och folk vill betala för dina tjänster, vad har det med detta att göra? Avundsjuka?

[GunillaF]
0

#34 Jag förstår inte riktigt vad du menar?

Jag har aldrig prottesterat mot några pengar?!Obestämd

[esile]
0

Han har varit i Sundsvall flera gånger, två av de gångerna har jag varit med.

Jag upplever honom som väldigt bra, men blir lite rädd över masshysterin som lätt uppstår bland publiken. Det blir lite väckelsemöte över det hela.

Han har dock aldrig fått någon kontakt med något som har rört mig eller de i min närhet, så det är svårt att avgöra riktigt hur pålitlig han är. Dock var det vissa saker han sa som verkade stämma bra med de personer de var kopplade till, och det var inte saker som han bara skulle kunna veta sådär.

carip
0

#35# Ursäkta mig tog en siffra fel Skäms

Var menat till Jeremina.

[Jeremina]
0

#37 Jag tänker inte kommentera något mer!

[Jeremina]
0

Jag svarade carip via pm istället! Flört

Britt-Marie
0

Jag har sett Terry vid 3 tillfällen. Och tycker han har varit bra. Har dock inte själv fått någon kontakt. Men är lite osäker den 2:dra gången jag såg honom, om han menade mig och kanske det var min mamma som ville ha kontakt då.

Hade tänkt mig på denna seans och pratade senast igår om det. Men kom inte ihåg när det var han skulle vara i Örebro och så får jag se att det var idag. Det har rullat på här, med det ena och det andra, så det hade liksom fallit i glömska. Det var väl inte meingen att jag skulle gå i kväll då.

simonela
0

har läst förut om klagomål för att folk blivit "uthängda".

tycker nästan det här hör hit?

att man inte ska ta upp något om en person som inte kan försvara sig för jag antar att han inte hänger på forumet.

jag förstår att det inte var något illa menat i din fråga dock men eftersom det kom en del kritiska svar (självklart får man ha sin egen åsikt) och han inte kan försvara sig så tycker jag det är lika fel på såväl en okänd som en känd människa.

Kram på er!!

Paranormala6aktivite
0

vad kostar en sån seans med terry?vart hittar man hans hemsida?

[GunillaF]
0

#43 Hans hemsida hittar du här. Glad

Paranormala6aktivite
0

tack

dalamormor
0

googla på terry evens.

har varit på hans seans i Malung förra året.

men med 500 besökare var det ju inte många som fick några hälsningar.men en trevlig kväll i alla fall.

terry kommer igen nu i Oktober,så biljetter är beställda.

men det var inte många biljetter sålda så vi får se om det blir fullsatt.priset är 180kr

Paranormala6aktivite
0

är det så mycket folk..då är chansen typ ingen att man får någon hälsning..men han kommer ju inte tiill göteborg eller närheten av gbg

synd

wolfie
0

Jag har varit på senas o fick budskap,han sa även en grej som var oerhört känslig o väldigt personlig,han frågade mig först om han fick säga såna saker inför den stora publiken..det var helt ok o jag blev oerhört tagen av det han sa..!!det var verkligen skrämmande..för det var något som jag aldrig berättat för nån..jag rekommenderar verkligen honom!!

[Jeremina]
0

#42 Det är just det som är skillnaden på att vara känd eller inte. För att ta just det jag skrev så skrev jag bara som det var.

Att vara känd och ta betalt som han måste göra för att överleva så få han både dålig likaväl som bra pr.

Terry Evans behöver säkert inte försvara sig utan han är nog så säker i sig själv och med det han gör.

Det är som om någon frågar vad jag tycker om t ex Charlotte Pirelli eller Lill-Babs, en del tycker de är bra och en del inte.

Till sist svarade jag bara på hur jag och min väninna tyckte det var och andra, de flesta här talade för honom.

Vi får olika favoriter och alla kan ju inte gå till samma medium, eller hur?

No hard feelings mot någon..go kväll!

Paranormala6aktivite
0

men du # 49 har väl inte skrivit nått elakt om någon?? eller hänger jag inte alls med?

man måste få ha en åsikt utan att de ska kallas att man hängt ut någon!!!

Kram på er alla i alla fall! =)

[Jeremina]
0

#50 Jag visste inte vem den menade men jag tyckte att han inte var bra och jag gav några exempel tidigare i tråden men elak har jag inte varit, nej! Tack för din uppmärksamhet! Kram på dig Flört

luxplyr
0

jag va med på hans storseans i Örebro, jag fick hans aoutofrad då.

jag tyckte att han va rett bra, då fick han kontakt med en flickas föreldrar som va i himmelen och flickan va ju döv och stum fast han hade en tolk ooch en annan tolk där som tur va så för stog han i alla fall henne då via dem och andarna.

Han sa att det va första gången det va så han pratade med en döv tjej.

murkla
0

Jag oxå varit på Terrys .

Ivåras och nu ska jag gå i oktober. Malung här!

Tycker att han suvären o bra. Ingen kontakt med mig men roligt att lyssna på andras….

Men skulle vilja gå på en privat sittning..

Anna-H-K
0

#49 Precis som du skriver! Terry kan sin sak, behöver inte försvara sig men visst så är det ju alltid, man kanske inte kan göra ALLA nöjda men så är det ju inom alla branscher!

Sedan beror det ju på hur öppen man själv är inför tex en sittning oxå..man kanske är såå spänd & förväntansfull att man "låser" mediet i stället, blockerar energierna!

Jag har endast positivt & gott att säga om Terry & han är ju så duktig att han lyckats hålla i detta & lärt så många andra under desa år..& då kan man ju sin sak Flört

Bettybony
0

Hej hej,

jag tror att man ska vara mottaglig också för att kunna få dessa kontakter. Kan vara därför som inte alla får kontakter som de önskar….

Det finns många som utbildat sig hos T.E och är mycket kompetenta, om han själv inte har möjlighet till det. Min personliga åsikt är att han är duktig och kan sin sak, sen är det väldigt många som söker honom och det är nog inte lätt att vara i hans position..

"Var lugn och ha tålamod, så kommer allt till dig"

Flört

Anna-H-K
0

#58 Tummen upp, kanonbra skrivet av dig! Har inte kunnat skriva det bättre själv Oskyldig

Kristall47
0

Det kan vara så att Terry hade en dålig dag, men att han inte kunde avboka en sån storseans.

Det händer även att man får hälsningar från andar som man inte kan koppla på en gång, utan måste fråga sina nära och kära om, sen kanske det går upp ett ljus. jag har fått hälsningar från personer som jag kände flyktigt som barn och det är inte lätt att koppla omg då, lärare och skolbespisningspersonal t.ex.

För det mesta när man håller storseanser så är det många andar som vill fram och det kan säkert bli lite missar ibland. Detta ser man ju även när James van Praagh håller seanser, ibland så kan budskapet vara till den som sitter bakom eller vi sidan om en. Kanske finns det även skeptiker bland publiken som inte "vill" kännas vid, utan det måste mycket till innan de kan tro, med all rätt. Lite av mina tankegångar.

Bettybony
0

#59 Tack Glad

#60 Jag var en gång på en "storseans" (tror jag det kallas?) och för John Haugen, det var fantastiskt.. Lätt skeptisk, men samtidigt förhoppningsfull, satte jag mig bland alla. Det flöt igenom, folk fick kontakt, några grät - blev mycket känsligt, och jag föll in i drömmarnas värld lite.. Tänkte efter ett tag att om inget händer snart, så skiter jag i det här. Då, vände sig J.H mot mig och pekade " och dig i vill jag prata med sen", jag blev alldeles stel och pirrig.

Efter den dagen har jag inte tvekat om att det går att få kontakt, jag har har fått större förståelse för att "det kommer, i sionom tid", det finns många där ute och man kanske inte får kontakt direkt.. Den dagen förändrade mitt liv Oskyldig

Ghosthunter
0

Jag har bara sett Terry i Det Okända och jag tycker han är det bästa mediumet i den serien.

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

eggebanroth
0

Bettybony: menar du Frank Haugen?

Bettybony
0

#63 Ja, förlåt, skrev fel Rynkar på näsan

rockygubben
0

Jag har varit på storseans när han var i Eskilstuna.Har även varit på en privatsittning hos honom i Örebro.Det han berättade för mig om mitt förflutna stämde helt och hållet.Jag tycker han är helt fantastisk.Förvånad

Tarzan88
0

Kommer han aldrig till gbg  borås hållet?