Det okända TV 4+
I Kvällens avsnit.Är vår sajt värd med som medium…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Är Elisabeth med???
Japp.Börjar lk 20,00

Ja, det är Elisabeth!
Det är väl repriser, men när Elisabeth är med måste man ju kolla.
Ja det får man verkligen inte missa då. Hade tänkt att se Bonde söker fru egentligen. Men Elisabeth får man ju inte missa. 
Ja .Det är repris.Men jag har inte sett det programmet..

Intressant.
Ha en bra kväll
? SEV ?
Åh det måste jag se! Har också missat det avsnittet…
Chik - intressant, det måste jag se. Har sett alla avsnitt innan men då visste jag inte vem Elisabeth är!
Tack 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag har bott så länge med bara kanal1,2 och 4, så jag har säkert inte sett det heller, missade början, för jag slarvade och var inte hinne här tidigare i dag, men nu är det reklam och jag ska såklart se resten.

Jag satt så skönt i soffan med lilla barnbarnet i famnen, då pratade dom om att Det okända skulle börja och att det handlade om ett ansikte som visade sig i webkameran, jag reagerde inte men däremot sonens sambo som sa att det är ju du Elisabeth ikväll. Hehe, nej det är det inte sa jag och satt lugnt kvar. När programmet började så hade hon ju rätt, jag la över bebisen hos Robin i soffan och gick ut till köket, fixar inte att se mig själv så här sitter jag nu vid datorn och dörren till tv-rummet är stängd :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
suck,här har det gått troll både i tv o dator.
på tvn står det ingen signal,har hänt så en gång tidigare,men då fick min dotter i gång den.men inte kastar hon sig i bilen och åker 4mil för att hjälpa mig.
jag kunde se på granfejden i går genom datorn,tv3.
men 4an kommer jag bara in på program sidorna men inget tv program.ja ja får väl sitta och titta på ön sidorna du.

Du är ju kanon, E! Njut av det hela istället för att sitta där iköket - haha!! Skitkul att se, missade det när det gick ursprungligen!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Nu är det reklam igen. Nej, det här hade jag inte sett, och inte Elisabeth heller. Vad duktig du är, lugn och fin och såna detaljer. Jättekul att se. Ska bli spännande att se om de hittade henne från 1700-talet också. Du var lite nervös i början väl? Men att det gick över när du fick fram pappan och liksom kom in i det trots tv-kamerorna? Jag har varit på tv och vet hur otroligt annorlunda det är med allt det starka ljuset och sånt, så det är verkligen bra att kunna gåra så bra ifrån dig i första försöket och låta så trygg ändå. Nu börjar det igen!
Vad roligt att få se dig in action Elisabeth
Du gjorde ett mycket bra jobb, Så roligt att se. 

Såg nu avsnittet för tredje gången!Dock inte hela..du är ju kanonbra Bettan!!
Första gången jag såg avsnittet och det var kul att få se vem som har hand om Ön
Bra jobbat Elisabeth!
/Johan
Ja det var jättekul att få se dig på tv…!

Oj.. jag missade ditt tips… men såg programmet ändå.. Det var kul att se.
Tack ändå gulliga chik
Du är duktig Elisabeth.Jag såg ju inte programmet när det sändes första gången.Men nu har jag sett det.Å det var bra tycker jag..För står om du inte kollar.Hade inte jag heller gjort.Fast jag tycker att du skall känna dig stolt.
Playja, Varsego

Ja, kul å se, å snygg eru åxå, men de vesste vi ju redan.
Ha en bra kväll
? SEV ?
#20 Ja hon är ju jättesöt! Det ser man bättre på tv än på bild… 

Jag tycker inte bara man ser bättre, man ser ju MERA
?? SEV ??
Såg programmet utan att ha blivit tipsad innan och kände igen Elisabeth härifrån (trots att jag mest varit på andra ifokussidor sista tiden).
Jag berättade för min son att du Elisabeth finns här på iFokus och hans spontana kommentar var "henne vill jag träffa!"
Jag tycker att du gjorde ett kanonjobb och ett jätteseriöst intryck, det märks att du kan det du håller på med.
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Ja jag såg också. Kul att se dig "irl" fast på tv då 
Du var jätteduktig tycker jag!

Jag vill tacka er som har skrivit här, själv har jag aldrig tittat på programmet och är väldigt självkritisk så jag fick panik igår kväll när jag insåg vilket avsnitt det var som skulle sändas :)
Kramar!
Elisabeth
Elisabeth - Finns ingen anledning till panik….du var bra!
Har du varit med i något mer avsnitt…eller ska du vara med i framtiden?

/Fredrik
Värmland"
Ja Elisabeth du behövde verkligen inte få panik… du var hur söt och duktig som helst! Det var jättekul att se dig i tv 
Jätteduktigt Elisabeth!
Kram

Du var jätteduktig Elisabeth! Jag såg det första gången det sändes & sände sedan ett mail till dig med lite uppmuntran för det bra jobb du gjorde 
Vad synd jag missade detta jaja hoppas att dom sänder det någon mer gång eller om barna kan hitta något på internet att ladda ner.

Kul att se dig på TV Elisabeth! Du var jätteduktig! Synd det inte gick att få fram något om dom två på 1700-talet. Svårt kanske också förstås när det inte är så väl dokumenterat från den tiden.
Du var ju så duktig Elisabeth, såg inte hela iett svep för de andra skulle se Bonden…jamen det är ju Elisabeth från iFokus , sa jag. Är det Elisabeth sa dotter min och plötsligt var vi 2 mot en :-)) men jag ska se det på svt play om det går?
Kan inte vara lätt att ha tvkameror runt sig och kunna fokusera, jättebra gjort Elisabeth. Denna by eller vad det var för namn på säv tyckte jag de fick fram i programmet som lät så lika.
Kram Jile
Kommer denna avsnitt gå igen i repris?? Är det någon som vet??
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

:'( missade…….
//L
Mom! Do you want a Carecake?

#35 ????
Elisabeth

#36 Ska du inte vara med i fler avsnitt Elisabeth?? Undrar bara 

#37 Som jag känner just nu så vill jag det inte, har blivit kontaktad av en annan tv-kanal nyligen också där jag sa ifrån. Har funderat på att skriva en artikel här om det hela då många har ställt samma fråga, där jag kan berätta om alla fram och baksidor, om det här med att det är i fram och motgångar som man vet vilka som är ens vänner, m.m. Om du/ni vill så kan jag skriva en artikel här ikväll om det.
Elisabeth
#38 ja gör det Elisabeth skulle vara kul.
Kram Jile

Håller med Jile..Berätta gärna Elisabeth…Väntar..
Ja, Elisabeth, Glömde bort detta inlägg, såg det när jag var hemma och loggade in, o sedan har jag nu åkt bort o lånat dator o ser att inte många svarat så jag ger mitt svar nu. Vore faktiskt intressant att få läsa artikeln.

det är ej nya program jag ha redan sett de dära avsnittena på det okända.
Ja vill också jättegärna läsa en artikel av dig, Elisabeth! 
/Fredrik
Värmland"

Jag hann int bli klar med den igår kväll så jag fotsätter ikväll med artikeln.
Elisabeth