ny tidning
Ny tidning har kommit ut är det någon som har läst tidningen "nära" första numret ska handla om medium, andra sidan, telepati, änglar, djurkommunikation, m.m. deras hemsida är http://www.tidningennara.se/
Ja, jag har läst den. Hyfsat bra tidning faktiskt 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Tack för upplysningen…intressant
Ja jag har läst denna tidning ska premunera nu. Den första handla mkt om Erika och Benny själva.
Tycker den var bra.
Kram Jile

Jag själv anser att tidningen (som jag har läst) är en bra tidning och kan bli en frisk fläkt i "vår värld" samt ett sunt tillskott, den kanske inte går på djupet men det finns det heller inget behov av att göra (vilka tidningar gör nu det, för att fördjupa sig inom ett område "ämne" så är böcker, goda vägledar, mindre skapade grupper, och den egna utvecklings fasen, m.m. den rätta vägen.

Jag prenummererar på den och tycker den är bra.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Härligt att det blir fler & fler av dessa tidningar..Det hör liksom till tiden oxå..& den som inte passar finner säkert sin favorit! Under nästa år är jag rätt säker på att det kommer fler av dessa tidningar för andligt intresserade!
#5 Härligt att du funnit din tidning 
Jag är egentligen inte andlig, men jag är ju mycket intresserad av spöken och andra Paranormala saker…så jag vill ha en sån tidning 
/Fredrik
Värmland"

åå vad spändande, den måsta jag gå och köpa sen.
Jag älskar att läsa i sådana tidningar.
Jag tycker dock att tidningen gav mig bra insikt om skyddsänglar och guider….något som jag faktiskt inte har tänkt så mycket på innan och varit en smula skeptisk till…men jag har ändrat mig i den frågan 
/Fredrik
Värmland"

En jättebra tidning som jag hoppas kommer att få fortsätta ges ut, men det tror jag efter all positiv respons som den har fått 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

men jag har tittat icka och pressbyron men hittade inte den tidningen alls.
vart köpte ni eran tidning?

#11 Den finns i butiker oc kiosker men alla har den inte. Du kan gå in på hemsidan och beställa eller så kolla runt bland flera butiker/kiosker.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus