Idag 13/11
Good Morning folks!
Fredagen den 13:e idag….Fast jag är inte skrockfull när det kommer till denna dagen, brukar bli hur bra som helst.
Har fått i mig frukost med gröt och kaffe. Bara lyxen att dricka färskt bryggkaffe (Zoegas julblandning mmm) på morgonen nu är fantastisk, jag som är en sådan kaffemoster. Annat än kaffet på jobbet.
Idag får vi se hur dagen blir, ända plannerat är Idol ikväll!
Ha det så gott med fredagsmys idag.
"Prova med att le idag, kanske åt ingenting. Risken finns att det kan få dig på bättre humör!"
Kram
"

God morgon!
Har varit vaken ett tag men passat på att gosa med lilla Elias för idag åker dom hem till Stockholm, kommer att sakna dom massor tills vi ses igen. Läste att det snöar i Stockholm idag men här har väntar visst snön ett tag till, däremot har vi -3 grader just nu ute.
Fredag den 13:e är en bra dag 
Önskar er alla en fin och trevlig fredag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Morsning alla :-)
Elias ser så väldigt gammal och vis ut … titta in i hans mörka brunnar och njuuuut!
/kram Spanaren

God Förmidag!
Så söt han är lilla Elias, det är härligt med barnbarn..Förstår att du kommer sakna dem nu när de åter skall åka hem igen.
Jag fick träffa min lilla gulliga Thea igår igen. Hon är så pigg i blicken och det lyser lite bus i den redan.
Fredagen den 13:de idag. Jag är inte skrockfull när de gäller den dagen. Vädermässigt så är det en lite grå dag igen. Det är -1 grad nu.
Skall till min sjukgymnast idag igen. Min stund..Min sambo slutar tidigare idag när det är Fredag. Och det är ju skönt för honom.
Önskar er alla en fin dag!

Hejsan! Här har vi mulet och grått.
Fina bebisar!
Ha det gott allt folk!
Kram
# 3 hahaha Håller faktiskt med dej!
Han ser väldigt seriös och gammal ut på nått sätt,fast de bara är en bäbiz
de va intressant
Söt oxå
Go´ dag everyhopa! 
Oavsett 13 så är det iallafall Fredag igen…t.o.m hela dag!
Ha det gött!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Men de fredag den 13 e idag ????
De tänkte ja inte på fören du skrev nu # 8

Så goa bebisar! 
Tack för att ni delar med er av bilderna på era solstrålar! Snart, snart så är det min tur, börjar bli riktigt otålig här!
Kramisar!

Han är nog en gammal själ, blir förvånad över en del foton, liknar inte verkligheten. Har ett annat foto där han ser äldre ut, märkligt att det skiljer så mycket på foto och irl 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godagens!
Här är det grått men torrt, -2 grader alldeles lagomt för mig…
Idag känns det mer uppåt igen, men magen är inte snäll än….
Fredag den 13:e har inte för mig visat sig på den olycksaliga sidan, men däremot för min yngste son…..minns när han var 10 år så blev han misshandlad av en äldre herre en fredag den !3:e…..men jag vet inte hur han har det med den dagen nu….
Annars så tar jag det lugnt, och väntar jag med på Idol till kvällen, det är allt bra tur att man har TV, det är sådant som uppskattas idag, för vad sjutton skulle jag ha gjort annars nu för tiden…..tja, jag har ju datorn med förståss…..
…
ha det så gott
Eija
OmShanti - Det är rätt…Zoegas ska det va!! 
/Fredrik
Värmland"

Haha Fredrik, go kommentar! Det jag kan avslöja är (om man nu gillar kaffe) är att Zoegas julkaffe är speciellt gjort varje år av de allra bästa bönorna som de lagt undan för just julkaffet. Min kollega på jobbet, jobbade innan som just provsmakare på Zoegas och det är hon som berättat för mig.
Åsså en liten pepparkaka till, iallafall degen (har nallar på den ikväll, fy på mig!)
Bara för att fylla på en en annekdot till så för 3 år sedan gjorde jag och hela min familj en fantastisk resa på Mekongfloden, var borta 1 månad. Min bror hade med sig just Zoegas så när vi kunde så bryggdes det heligt vissa kvällar, i Laos djungler, i Tibet, vid Ankor Wat mm, samt som extra dessert titta på dvd spelaren som visade Hipp Hipp! Ja "civilisationen" hade man med sig hahahaha.
Årets Zoegas julkaffe har jag inte köpt än….brukar annars dricka Zoegas Skånerost. Hmm…provsmakare på Zoegas…vilket fint jobb 
Ha en bra kväll och helg!!
/Fredrik
Värmland"
Ja Elias är så söt och väldigt lik sin farmor :-))
Fredagen den 13 har jag inte märkt ngt särskilt med, men min dotter säger att hon råkade krascha en lampa i skolan idag ..hm..
Tack för tipset om zoegas julkaffe, ska testa,
kram Jile