Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1188 ggr
dahlith
0

Förlovningsring

Hej alla snälla!

Tänkte höra med er ifall ni kan se vart jag har tappat min förlovningsring. Känns så tomt utan den.

Alla tips är så välkomna.

Tack på förhand!

Ha en fortsatt bra dag

unauthorized
0

Tänk efter när du hade den eller var du såg den senast. Försök sedan minnas det du gjort sedan dess, steg för steg. Det brukar fungera bra.

dahlith
0

Har gjort detta massor av gånger sen jag blev av med den i fredags eller lördags. Upptäckte det på lördagseftermiddagen när jag skulle duscha.

Har gjort massor med avslappningsövningar för att kunna tänka klarare sen. Var och hur jag har gjort av med den.

Har letat och letat.

Så jag tänkte att någon av er kanske kunde se något.

Behövs det någon mer info om mig kanske

unauthorized
0

Ofta är det små obetydliga händelser eller något man gjort, som man inte tänker på eller ens är medveten om att man gör. Jag brukar ställa mig på platsen där jag senast hade föremålet och sedan göra samma saker igen. Ibland flera flera gånger. Plötsligt kommer man ihåg ytterligare detaljer och finner det man söker. Fast många gånger är det svårare ju mer man anstränger sig, man försöker för mycket helt enkelt. De där sakerna man gör omedvetet är ju svåra att återskapa, därför kan det ibland hjälpa att man helt enkelt slutar fokusera så mycket.

razina1
0

Känns som att den ligger i ett litet, mörkt utrymme, typ en ficka, i plånboken, ett litet fack på en väska eller liknande..

Denna kommentar har tagits bort.
dahlith
0

razina… du är en pärla…

jag tömde dut allt i min handväska.. Där låg ringen.

Jag bara rös i hela kroppen.

TACK SNÄLLA DU!!!!!!!!!!

Ingu1
0

Nej men förlåt, jag menar inlägg #3

Ledsamt när man tappar ngt så värdefullt som en förlovningsring, det är ju mkt minnen om just det ögonblicket… Har du tittat i vantar eller handske…

Kram, Ingu.

Ingu1
0

Å vad härligt!!!Skrattande.

Kram igen.

razina1
0

#7, Så lite så Flört Kul att jag kunde hjälpa till!! Skrattande