Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 662 ggr
Virrej
0

en konstig grej hände

Hej,

jag är jätteny här på denna sidan !

Men jag skulle vilja höra era åsikter om en sak som hände mig för  2 år sedan.

Min farfar dog i demens, och ett antal månader efter hans begravning hände något väldigt konstigt.

han var konstnär och vi hade många av hans verk uppe på väggarna, men en kväll när jag var ensam hemma så small det till i hallen och två tavlor hade ramlat ner.

Och tavlorna var hans konstverk, vi har många olika tavlor i hallen men just hans hade ramlat ner.Vi har inge fönster eller vinddrag i hallen.

Jag har försökt fått tag på en naturlig förklaring på detta, eftersom jag inte riktigt vågar tro att det skulle vara något annat.

Tackar för funderingar och svar.

Annisangel
0

Han vill visa att han är fortfarande runt er och kollar till saker och ting!! Får en känsla av att han gärna ville märkas (innan demens-sjukdomen) så därför blir det gärna lite "märkbart"…Flört

Kram på dig!

Många Goa Kramar

Annisangel

Tarzan88
0

# 0 Han vill kanske att du ska va uppmärksam på hans närvaro,eller att han kanske vill säga dej nått!

Prata med ett medium och se om dom kanske kan hjälpa dej,privat sittning ( seans ) eller telefon sittning!

Lycka  till

Virrej
0

jaaa. han kanske ville säga hej då?.

men nu bor jag inet där längre och jag har inte sett eller hört något mer.Det var kusligt men spännande.

Anna-H-K
0

Virrej..Jag fick en väldigt stark känsla jag oxå..att din farfar ville visa att han finns med..att själen lever vidare! Se det som ett Tecken..! Tror du får uppleva mer Glad

Kram Anna

Felicula
0

Det tror jag med. Du kan ju alltid prata högt med din farfar. Be honom tala om ifall han hör dig, men att han inte behöver ta i och dunsa så hårt, utan på ett lite mjukt sätt. Du ska se att han är där och tittar till dig!

Min egen farfar grjode förresten en kul grej. Han hade ett torp, en sommarstuga, som han bara älskade. NÄr han var brota sålde pappa torpet, för han hade redan ett landställe och det här var långt bort från där vi bodde. En kväll ringde de nya ägarna. Pojken i familjen sa att det rätt som det var hade suttit en gubbe i storstugan och tittat på honom. Han blev så rädd så han hoppade ut genom fönstret (och det var ingen lättskrämd person annars tydligen). Vi är rätt säkra på att det var farfar som ville kolla vad de gjorde med hans torp.