Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 2220 ggr
stormvind
0

Andlighet

Jag har precis snubblat in på den sökande vägen och för MIG är andlighet med allt vad det innebär att leva och behandla människor med respekt och kärlek.

Tyvärr hittar jag det inte här på ÖT, mest bråk om vem som är störst och bäst och har mest rätt till det ena eller det andra. Stora egon som tror att dom är allenarådande i "sin" andlighet. Snorkiga inlägg som inte har ett DUGG med att dela med sig av kärlek och glädje till sin nästa. Utan en slå sig för bröstet mentalitet. TÄNK efter lite och begrunda…….

Så istället för första gången här? Så blir det sista gången här?

Anna-H-K
0

Förlåt om jag ställt till det för dig stormvind..Inte alls min mening men jag är så oerhört besviken, liksom du! Vad är andlighet för en del människor?? Ja det funderar jag på..

Som sagt, jag ber om ursäkt från djupet av mitt hjärta om jag skadat din tro på något sätt men jag känner som du!

Kram Anna

stormvind
0

Du har fått PM

Kramisar

Anna-H-K
0

#2 Tack..svarade Flört Kramisar tillbaka

Elisabeth-J
0

Jag håller med dig stormvind! Det är så tråkigt när det skrivs elaka kommentarer och smutskastningar om varandra på forumet och om forumets regler. Respekt och kärlek istället för bitterhet och att sprida negativitet är andlighet. Det är kanske svårt när många är i samma rum samtidigt med många viljor men om alla respekterar varandra och reglerna så skulle det vara mer andlighet här och det kan vi som vill se till att det blir också ;) Det här bör vi alla tänka mer på!

Ett tips är att man läser igenom och tänker till innan man postar ett inlägg om man känner ilska eller liknande och vill man någon person illa så tar man det privat istället för att skriva det härinne.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Anna-H-K
0

Just ja!! Respekt & Kärlek! Lätt att skriva men svårt att visa & sätta i verket för vissa!!!!

zinnia
0

För mig är andlighet=ödmjukhet till allt levande. Vi är alla en!

Steffis
0

Du är inte den första här som gjort den upptäckten Stormvind. Själv troddej ag det här var en stor sajt med mycke utrymme för de mediala men människor får hela tiden en knäpp på näsan när de inteh ar samma åsikt som några här. I min värld så är de andliga något stort som alla har.Även den mest onda har en andlighet men inte lärt sig förstå den. Här får de öknamn som ifråga sätter andlighet.

Trist och Elisabeth, du svänger för mycket för att vara trovärdig. Synd för du har en fin sajt.

Den ena får men inte den andra.

Tycker synd om dig Anna, du har så fina inlägg

Steffi

Elisabeth-J
0

#7 Anna har fått lagt ut alla trådar med reklam som hon har frågat om, hon har fått mer personlig marknadsföring än andra dessutom, det var endast en tråd som togs bort då den lagts ut utan medgivande, så hon får lika mycket som alla andra och även fler har fått trådar borttagna där det lagts ut om dom inte har frågat eller när det lagts ut innan jag eller Medarbetare hunnit svara. Det görs ingen skillnad då reglerna gäller för alla oavsett vem det är.

Elisabeth 

Anna-H-K
0

Elisabeth! Du använder ju själv sajten för helt egen marknadsföring! Får sajtvärden full rättighet till det? Inget ont nu..jag bara undrar!?

Elisabeth-J
0

#9 Nej jag publicerar inte allt här på sajten även fast det är min egen sajt.

Elisabeth 

[mia-38]
0

Men jösses.

Kan vi inte bara släppa det där nu och gå vidare?

Ta nya tag och låt oss få en bättre energi här inne.

Kram till allaSkrattande

Erika-A
0

Håller med dig Mia! Det vore skönt!  KramGlad

stormvind
0

Ja, stryk ett streck nu och så kör vi på i positiv andaFlört

Livet är för kort för att slösa bort på negativ energi, och så behandlar vi andra som vi själva vill bli behandlade, eller hur?

Kramisar

MimsanVimsan
0

Det är andra dagen för mig här! Har hittat en hel del knasigheter och bråk på vissa trådar, men de trådarna rent ut sagt skiter jag i och klickar mig vidare till nästa istället, dumt att slösa sin tid på såna onödigheter.
Tack alla som skriver vettiga saker som jag får tjuvläsa Flört

Denna kommentar har tagits bort.
zinnia
0

#14 Helt rätt inställning! Det är ett jättebra forum och det finns massor av intressanta saker att läsa om Glad

"Det man fokuserar på får man mer av"

Kram allihop!!

Tarzan88
0

Åhhh Alla blinda eller? ser ni inte att de aldrig kommer sluta detta eviga tjafs, men om VAD???  vad gör att man blir så bittra på varandra?

MimsanVimsan
0

Alla blir bittra på varandra för många känner att de måste hävda sig mot andra! Eller så blir man bitter på de som ska hävda sig hela tiden som förstör stämningen. Eller så aaa… Antar att det är största problemet Flört

Det är inte lätt att vara människa! Men hellre det här än att vi är ute på stan och slår ner varandra med påkar! Skrattande

/ En trött och sjuk Mimmi