Hur hittar jag ett medium?
Har genom en annan tråd fått positiv respons på att jag bör kontakta ett medium.
Nu undrar jag hur man hittar ett och hur man vet att de är seriösa.
Jag bor i Katrineholm, Södermanland. Finns det någon i närheten?
Mvh Tina
Hej
Dels tror jag det finns en artikel här.
Sen hoppas jag att de som läser här kan pm:a Dig om det vet om någon. Då kan de ju samtidigt skriva hur bra eller dålig de tyckte mediumet var.
Det går ju alltid att googla, men det är ju lite refrenser man vill ha också, både bra och dåliga.
Lycka till i Ditt sökande
Var rädda om varandra
#0 Det finns en lista här. 

Tack för hjälpen. Finns ju faktiskt några ganska nära.
Det fanns en bra sida här på fokus med massor av " bra " medium,antar att de va läsare och medlemmar på denna sida som tipsa om det men det är värt ett försök tycker jag !
Kram och lycka till!!!
Hej
Dessvärre finns det många lyckosökare överallt även finns det bra medium också :) Har hållt på med det i 5år aktivt och seriöst men mer eller mindre självlärd från grund o botten har även kompisar som gått på kurser osv och gett mig massa tips. Har även gjort sittningar med vissa människor för och öva och underhålla mina gåva men dock ej tagit betalt och dom sa till mig atyt dom gärna hade pyntat för 60min sittning för allt stämde in på pricken. Det är kul och hjälpa andra=) hör av dig om du är intresserad =) om inte annat lycka till med ditt sökande:D
Hej!
Jag söker någon som kan läsa av kort. Någon ni kan rekommendera?
Hej.tror Lotta Axelsson i Göteborg kan detta.Hon har gett mig kloka svar!Fast hon jobbar genom telefon,men skriv till henne.
Jag har också blivit rådd att söka upp ett medium :)
hur vet man om dom är seriösa? Vet ju ingenting själv så det är svårt att veta om dom ljuger ;)
Nån som vet något bra o äkta medium i sundsvalls området?