Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1007 ggr
dinni
0

rökande ande

Jag känner oftare och oftare en stark röklukt kring mej,kan vara i bilen,stallet,huset,lite varstans trots att ingen i familjen röker men ingen annan i familjen känner denna lukt.Den kan bli så påtaglig att jag tycker jag får svårt att andas för röken är så tjock.Jag tror stenhårt på ett liv efter döden så jag undrar om någon här kan se vad eller vem det är,är väldigt nyfiken på det här.

Denna kommentar har tagits bort.
Felicula
0

#1 LOL

Allvarligt då: jag känner då och då kraftig doft av rökelse hemma. Jag eldar det förvisso ibland, men det kan ha gått lång tid emellan och så kommer det bara, riktigt starkt så som om jag satt alldeles bredvid en tänd sticka. Jag har en hjälpare som gillade rökelse supermycket och jag tror att det är han som gör detta. Fundera på om det är någon som har stått dig nära och som rökte och som har gått över.  (fast min hjälpare i det här fallet var ingen som jag kände jättenära, ett medium som har hjälpt mig i frågan säger att vi var bekanta i en annan tid, i ett tidigare liv. Hittar du inte själv vem det kan vara kan en mediekontakt kanske vara intressant.

Denna kommentar har tagits bort.