Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1979 ggr
mabia
0

Snälla, snälla!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kära ni!

Nu har det gått drygt ett år sedan vår älskade katt Sune försvann. och ni är flera som tidigare försökt hjälpa till, med att hitta honom död eller levande.

Detta är jag väldigt tacksam för och skulle nu gärna vilja be er en sista gång, att försöka känna av ev. energier från Sune.

Är han en änglakatt eller finns vår lilla katta kvar på jorden?!?

Tacksamma kramar från Mabia Glad

[Sisa]
0

Jag hoppas så mycket, att Du får veta…

Kram Sisa

Choklad
0

Det känns som att han är en änglakatt..men han saknar dig jättemycket, han ger mig huvudvärk, tror det hände något med hans huvud…och jag ser honom sitta och se mot en stor sol i ett fjärran land…

U R us

mabia
0

#1 Tack Sisa för din omtanke! :)

#2 Tack Choklad för ditt försök…..skönt med ett svar, om än sorgligt!

Kram till Er båda/Mabia

mabia
0

putt, putt denna soliga dag Glad

JILE
0

Känner med erGråter, det är svårt när man inte vet vad som hänt.

Hoppas ngn kan känna in vad som hänt.

Kram Jile

mabia
0

#5  Tack för din omtanke Jile!

Hoppas också att det är någon fler som kan känna in.

Kram, Mabia

koralliz
0

Jag hoppas verkligen inte att din katt Sune har blivit en änglakatt…en katt kan "försvinna" länge så jag håller tummarna för att Sune finns kvar.

Det som kom upp nu var en röd ladugård där han stryker omkring och nån gammal människa som matar honom emellanåt..det kanske är så eller har varit vilket är svårt att få fram, tyvärr.

Det känns även som skog bakom ladugården och även gärden. Men att byggnaden är ganska lång med bruna dörrar på framsidan.

mabia
0

#7  Koralliz……tack för ditt svar!!

Hoppas, hoppas att du har rätt och att han lever, min lilla Sune. Jag har nästan gett upp hoppet nu, men vet ju att en katt kan vara borta länge och helt plötsligt stå på bron en dag som om ingenting har hänt. Det har nu gått över 1 år sedan han försvann, men jag tittar fortfarande varje kväll efter honom innan jag lägger mig.

Hoppas att det som har kommit till dig är nutid och att han befinner sig vid denna ladugård…..ska ut och leta en sväng till.

Kram och tack ännu en gång/Mabia

koralliz
0

Känns nästan som att du var du skall leta…att du vet var det finns ladugård i närheten…hoppas jag får in rätt här.

Har själv tidigare haft katt så jag vet hur du känner dig.

mabia
0

puttar upp tråden ännu en gång!!

MimsanVimsan
0

Det är jobbigt när man inte vet, jag har själv varit med om det.
Min Herbert kom aldrig hem och nu har det gått 2-3 år. Så min lilla älskling är numera en änglakatt.
Ser fram emot dagen då vi möts igen.

mabia
0

Jasså, din Herbert är också en änglakatt…..så tråkigt! Jag skriver också, eftersom jag tror att även min Sune är det…..men det är ju så, att hoppet har man kvar in i det sista.

Och nu börjar det bli kallt igen, och då kommer tankarna….lever han, bor han hos någon, är han förvildad eller död. Ja, jag tänker ofta på min Sune……han försvann hemifrån i slutet av augusti ifjol. :(

MimsanVimsan
0

Usch då. Herbert försvann när det redan var kallt, slutet av oktober. Så jag hade i stort sett inget hopp alls. Dessutom var han runt 17 år. Så jag antar att han kände att det var hans tur och att han ville vara ifred när det skedde helt enkelt!
Har dessutom en mamma som är medial, och hon hade några dagar efter att han försvann "sett" hur han satt och kikade upp mot ett starkt ljus.
Men nu har jag en ny katt! En Iris! :) Kan erkänna att det är ganska svårt med en ny katt, men som tur är så är hon tjejkisse, det gör saken lite enklare. Hon är den bästa tjejkatten, Herbert är den bästa killkatten ;) Gud vad fjantigt det låter! Men så är det!

Jag hoppas att din Sune kommer hem någon dag. Om inte annat i änglaform bara för att visa att allt är okej! :) Hur gammal är han?

mabia
0

Hej MimsanVim!

Jasså, du har en liten kattflicka nu….vad mysigt. Jag har inte skaffat någon ny, utan väntar tydligen på att ett under ska ske och att Sune kommer åter. Även fast jag nästan är säker på att han är en änglakatt och har väl börjat acceptera det nu. Tror att ett lodjur tagit honom, om så är hoppas jag att det gick fort. :(

Sune var 6 år när han försvann ifjol.

mabia
0

putt, putt Obestämd

MimsanVimsan
0

Go kväll!

Jag har ju det, köpte kattpepparkaksformer på jobbet för att fira vårat tillskott ;) Så i jul blir det kattkakor! :P

Det är väldigt svårt att acceptera något sånt. Det tog en halv evighet för mig att förstå även fast Herbert var runt 17 år. Trots att jag har insett hur saken ligger till så är det ändå svårt att fullt ut acceptera det…
Men förhoppningsvis så blir det bra någon gång så småningom. :)

Fått några vettiga svar om vad som hänt ännu? Önskar att man själv kunde sånt där… Men tyvärr inte :/