Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1671 ggr
Elisabeth-J
0

Sierskan SolBrith

Hittar borttappade saker och är expert på att hitta hundar, men katter är svårare. Läs mer här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6073532.ab

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Skönt någon annans om kan dela alla frågor:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[mia-38]
0

Hon verkar ju vara jätteduktig. Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
[Sisa]
0

Jag har inga positiva erfarenheter av henne….Gråter

skogspinglan
0

tyvärr har inte jag heller några positiva erfarenheter av henne.. men, men alla är ju olika o vad som passar för en behöver ju inte gälla en annan! Man får prova sig fram o känna efter!

Elisabeth-J
0

Det är ju bra att hon är så duktig på att hitta försvunna hundar, det kan ju hjälpa många som har sökt hjälp med det härinne. Det skär i hjärtat när man ser trådar där en hund har varit försvunnen en tid, förstår hur ont det gör att inte veta vad som har hänt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Sisa]
0

# 8

Men det är inte lätt att få henne att göra detta. Visar inte mycket medkänsla, det är den erfarenhet jag har av henne. Tror säkert hon är bra på det hon gör, när hon väl gör det…Gråter

powderpuff
0

Har inga bra erfatenheter av henne. Vet en som ringde henne för hon blivit av med sin hund och hon sa bara att ni får återkomma om 14 dagar efter jag haft min semester Förvånad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Anna-H-K
0

Finns Sol-Brith här så att hon kan berätta om sitt arbete?

kajsa-kavat
0

"11 Just det, om du ser detta Solbrith så kan du väl höra av dig hit in och berätta lite vad du gör. Jag är helt övertygad om din förmåga och hoppas du kan försvara dig här.

[Sisa]
0

# 10

Till mej sa hon nåt liknande, återkom om några veckor. Några veckor är lång tid, då man förlorat en hund. Dessutom ville hon att jag skulle skicka pengar först…

kajsa-kavat
0

"10 Skicka pengar först, ja det sa hon till oss också. Men det är väl inte så konstigt ? Ellerhur ?

Men som sagt, låt henne själv komma till tals här.