Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 2176 ggr
OmShanti
0

Onsdag 11/11

God morgon!

Ja idag så är det ettor i datumet, så kan det bli.
Inget ploppade till igår så tyvärr Spanaren, bebben vill ligga kvar lite till.

Det blir att baka idag, bulla upp i frysen, sen blir det havsbadet med bastu och bad. Jag får ju sen inte bada på 6 veckor, uhhh bara det är tortyr för mig så jag kommer bada på nu in i det sista, russinhud överallt!
Salsa ikväll och sen så ska vi fira vår förlovningsdag.
Mycket som händer!

Önskar er alla en gosig dag, även om kanske vädret inte är det gosigaste.
Kramisar från mig!

Elisabeth-J
0

God morgon!

Kanske bebben kommer till helgen Glad

Här är det kallt ute men snön verkar vänta, det kom lite pudersnö igår kväll men sen inget mer. Har hellre snö än blask och barnen har så mycket roligare när snön ligger på marken och slalombacken öppnar.

11/11, fler ettor, nystart i energierna vilket jag hoppas att fler vill vara med att skapa Flört

Idag blir det städning, tvätt och handla mat, så det blir hemmets dag för att därefter planera inför helgens jobb.

Önskar alla en fin onsdag och tänk på att vara rädda om varandra!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

God morgon gott folk

Ja, idag är det en massa ettor, och en nystart vore ju toppen. Idag stämmer ju detta påstående än bättre.

Idag är första dagen av resten av mitt liv.

Ha en bra onsdag

? SEV ?

JILE
0

GladGodmorgon omshanti, Elisabeth och SEviking.

#0 Lät skönt med bad och bastu. Kanske din lilla vill ligga kvar i värmen och det gör den ju rätt i.Flört

#1 Oj har ni snö vad mysigt Elisabeth och roligt för barnen.

Jag sitter och lyssnar på radionone fm östersund mediumet Birgitta Werner svarar på frågor.

I skolan här i Uppsala län härjar svininfluensan och de flesta har ej fått vaccin så vi får hoppas det går bra ändå.

Kram Jile

wolfie
0

God morgon!

Här har det snöat lite grann,jag är lite trött för jag fick healing på distans i går kväll,o somnade tidigt..

I kväll blir det trumresa o jag ser verkligen fram emot det!

Ha en fin dag alla!

kramar

Elisabeth-J
0

#3 Nej inte så mycket snö än, bara lite puder på marken idag, men det kommer nog snart mer, bor ju i ett snörikt landskap men i år är den sen Glad

Kram

Elisabeth 

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla,

vad spännande OmShanti, en liten julklapp…

Vi har också fått lite snö inatt, lite lite vitt på backen. Man längtar efter den riktiga snön, då blir det ljusare ute. Nu är det mörkt hela dar…

Jile, jag tänker på Birgitta Werner…och jag tänker på Lilla Anna…

Ta vara på dagen /Sisa

JILE
0

#6 Ja jag förstår att du tänker på lilla Anna.Gråter Man undrar ju vad som hände det lilla livet.

Själv kom jag med i radion nyss :-)) skickade in en fråga om jag hade några nära och kära från andevärlden med mig och några djur.

Hon fick in en gammelmormor eller gammelfarmor som knypplade eller ngt sådant innan hon gick bort. Vet inte riktigt vem detta kan vara.

Ett svart djur fick hon in som vad med, detta kunde ju även vara min sambos djur. Eller från det jag var barn.

Kram

Marina2
0

Hej på er! En ny och härlig dag. Dagen blir blandad med jobb och tvätt. Sedan bara måste jag ta mig tid att fortsätta läsa den nya boken jag börjat på,är så spännande!

Önskar er alla en bra dag.

Kram

Britt-Marie
0

Hej på er!

Idag har vi grått väder och temp håller sig runt 0:an.

Tvättstugan idag. Så jag skall snart gå ned och byta i maskinerna.

Har skjutsad Ullis till VC för hon har haft ont i en tå länge och nu skar de upp igår och hon skulle lägga om bandaget idag. Nu får vi hålla tummarna för att hon får bli bra.

Skall snart ta mig nått till livs. Det får bli någonting lätt. Skall nog göra fisk till em sedan

Ha det gott alla!

Eija
0

Goddagens!

Här är det vitt på backen med, under natten kom det…..och lite kyligt så snön ligger kvar som ett tunt täcke…..

#1 Elisabeth….va lustigt, kolla in datumet o klockslaget på ditt inlägg….hur festligt som helst….kanske ett Tecken på något…Glad

Ha en fin dag alla

Kram

Eija

sven-g
0

Detta var ingen bra dag, livet förvandlades till en strid, sen när man kom till jobbet hade någon grävt av vattnet, ingen toa inget kaffe

Elisabeth-J
0

#10 Vad märkligt! Glad

Elisabeth 

[Sisa]
0

# 12

Kanske har nåt med det övernaturliga att göra…Spännande…Obestämd

chik
0

God Natt ut i Etern!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

JILE
0

#14 Goodnight Chic….ska du räkna får innan du lägger dig :-)))

Kramelikram jile

[Sisa]
0

Godnatt Jile, Chik och alla Ni andra!

Dröm söta drömmar…