Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2729 ggr
miniz
0

knackningar

hejsan jag var och hälsade på min pappa i sundsvall i 3 veckor, jag la min dotter i sängen hon är 2 månader, sonen på 2,5 år sov redan, jag gick och la mig vid 1 tiden på natten, när jag precis lagt mig i sängen hör jag hur det knackar,men jag tänkte att det finns ingen som kommer denna tid som vi känner,så jag ligger och ska somna så hör jag det knackar igen.Denna gång går jag upp och hör ingenting, 3 dagar senare ringer jag mamma,hon hör hur det knackar på henes ytterdörr samtidigt som hon pratar med mig i telefonen,hon går dit men ingen är där, sedan efter en stund knackar det igen och hon är vid dörren när det knackar men ingen är där???

någon som vet vem det är? och vad är kopplingen?

mammaz
0

Har ingen aning om vad det är. Undrar själv för vi var ute för samma sak på självaste julafton förra året!

Knackade, vi sprang och öppnade. Ingen där!

Knackade igen, sprang dit, ingen där!

Tomten? Ja man kan aldrig veta? Antar att ingen är ute och busar på själva julaftonseftermiddag/kväll? Men man undrar vem det var?

Vi har flera "inneboende" (osynliga) och det kan ju vara så att de också ville vara med. Vi hade otroligt trevligt hela familjen just när det knackade. Skrattade/spelade julklappsspelet.

Kram från mig.

miniz
0

hej, min mamma o pappa bor inte med varann så det var inte samma ställe,

Vi har många på andra sidan så man vet inte vem det är isf och vad dom vill..

tror det kan vara min mormor, men isf vad vill hon?

Anna-H-K
0

Jag får en stark känsla av att någon från andra sidan vill "göra sig hörd"! Känns som en kvinna men kan inte placera in henne, svårt så här men hoppas du får svar på vem & vad detta är!

Kram Anna

mammaz
0

#3 undrar om du kan känna något vemdet var som knackade hemma hos oss.

Kram från Lena

Felicula
0

Jag fick känslan av en mansperson jag, och att det är samma person som tycker om att gå på grusgången så att gruset knastrar under skorna. jag tror att han har ett husdjur. Namnet Åke dök upp.

sandra1977
0

när det knackar eller fåglar flyger mot rutan så betyder det för mig i regel ett dödsfall..behöver inte vara nån närstående men jag får inom kort ett besked om nån som gått över..samma upplever min mamma o mormor.

Ghosthunter
0

Miniz - typiska fenomen på att andar/spöken vill ha uppmärksamhet!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

miniz
0

Jag förstår att det är någon som vill mig något, men vem är det och vad vill den personen?

mkt som hänt här, och undrar om det är nåt speciellt.Min sons leksaker spelar av sig själv,

Felicula
0

Fanns det ingen Åke? (se ovan)

miniz
0

jo en Åke finns, min pappa Lars-Åke som knackningarna var hos, de händer alltid saker där när jag är där, tycker det är lite märkligt…Men jag hälsar inte på så ofta heller eftersom släkt & vännerna bor 50 mil ifrån mig..

Sist var det knackningar hos pappa när jag var där även knackning hos mamma nån dag emellan men jag var fortfarande kvar på orten,

sen en gång så tändes hall lampan när pappa min bror jag o en kompis satt i soffan alla blev häpna och min pappa är elektriker och provade olika saker med lampknappen men inget fungerade så även där är det ouppklart vem och vad ville personen som gjorde det isf varför?

lite funderingar jag har…