Telefonsittning
Hej! Bara måste berätta att jag fick en jättebra och rolig sittning av våran sajtvärld Elisabeth J,idag!
Jag var såå nöjd och glad, efteråt också som man bara blir om man blir väl omhändertagen!
Ha det gott Elisabeht!
Kram/Marina
Härligt!! 
ja hon är ju grymt duktig (såg ju henne irl på det okända nyligen)mycket säkrare o duktigare(pricksäker)än jag ens trodde…(förlåt elisabeth:-)) men tyckte du var en kvinnlig motsvarighet på terry evans nästan(o han är ju min store idol)mycket kan man bilda sig i uppfattning först eft att ha sett personen/mediumet i action.:-)

Jag har inte haft telefon kontakt med Elisabeth men kontakt via ÖN och jag har fått så mycket stöd och hjälp. Du vet Elisabeth vad du betyder för mig och de mina. Utan dig och några av dina elever hade jag inte klarat första tiden. Vi fick verkligen de bevis vi behövde.
Kram xinluo
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Vad roligt Marina, du ska få se att det rullar in saker i ditt liv som hon sagt ska hända.
Även om du inte vet om det själv än . Det har hänt mig och jag vann en reading här på forumet i början av året.
Alma
Tack alla! Är fortfarande "uppe i det blå"!
Kramis

Det var härliga energier och mycket glädje Marina
Efter sittningen rullade eftermiddan och kvällen på med så mycket glädje och inspiration. Haft besök av några vänner ikväll som nyligen har gått hem, full fart med fina energier hela dagen! 
Tack till dig Marina och till er andra som skrivit här! Nu är det strax dags att sova några timmar så man är laddad till morgondagen 
Kramisar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kul Marina2 
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Så kul Elisabeth!
Tack Jane!
Pärlor är ni båda!