Ljuset
En enkel övning….
Gör det bekvämt för dig…blunda..slappna av..
Ta några djupa andetag…& slappna av helt & hållet i sinne & kropp…
Lägg ditt medvetande till en plats djupt inom dig..en stilla plats där det är fullkomlig ro & frid..
Föreställ dig ett vackert gyllene ljus som strålar ut från en plats inom dig..
Låt ljuset växa tills det fyller hela din kropp, varje del..Ljuset är mycket starkt…så låt det genomsströmma varenda minsta del, varje cell…varje molekyl..
Behöver du en färg som ska stärka dig, använd den & låt den fylla varje del…
Nu strålar hela din kropp av ljus…Känn hur hela du förvandlas--till en frisk, stark, vacker varelse..full av ljus…
Föreställ dig att ALLT i ditt liv ska förvandlas på samma sätt som du själv…!
Tack! så häääärligt det känns! 
U R us
Åhh tusen tack Anna! Vad skönt det känns och vilken ödmjukhet jag känner inför allt detta
Jag fick ett mycket starkt men milt grönt varmt ljus när jag gick in i hjärtchakrat och det spred sig vidare genom kroppen. Jag blev så tagen att jag kände tårarna innaför ögonlocken och ett leende spred sig hos mig.
/Kram Tilja
Med ljus och kärlek... Tina

Åh va härligt..
Tack för att du påminner oss, du är en pärla Anna!
Kram 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Den övningen skall jag ta till mig och göra sedan.
Tack!
# 7 jag har gjort den idag, jag gör den när jag känner att jag är på väg ner i humöret, eller någon är elak, otroligt som det ljuset kan lyfta ens humör! Det är så härligt och man blir så glad, och lugn..
Tack igen Anna!
U R us
Tack Anna för tipset. Glömde säga förut, i din andra tråd, att dina övningar är så lätta och goa, naturliga. Tack!
Tack för härligt tips och en fin övning ! Undrar bara, hur vet man vilken färg man behöver fylla på med ?
Kramar Madde 
Amor Vincit Omnia

#10 Jag brukar tänka på vad aurans färger vibrerar i för färger & stärka dem med hjälp av bla den här övningen 
Kram Anna
När jag blir upprörd över något så går jag in här och gör övningen och vips! så är det borta, det där otäcka …jag tänker mig ett gulvitt ljus, enormt starkt och fullt av kärlek
Tack igen !
U R us

Härligt Choklad 
Ibland behöver vi "bara" påfyllning av detta ljus & ibland färgerna..Likaså med chakrornas behov av stärkande färger! Så känner jag & då tar jag också & använder mig av bla denna övning..!
Kram Anna
# 11 Tack för ännu ett kanontips ! Kram
Amor Vincit Omnia

För den som vill så har jag mer på "lager" som jag gärna delar med mig av 
Kram Anna
# 16 Jag vill, jag vill ! Just nu finnes mycket negativ energi omkring mig i tillvaron och jag står inför många nya prövningar i höst och behöver mitt ljus, min energi, kärlek & styrka. Likaså för att bevara min mediala förmåga och hålla den alert med lite träning 
Kramar Madde 
Amor Vincit Omnia
Det vill gärna jag också Anna. Lägger du ut det här i tråden?
/Kram tilja
Med ljus och kärlek... Tina
Anna-H. Även jag tackar för ett bra o givande tips.
O har du mer på lager så tar jag tacksamt imot. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Härligt att ni gillar det
Jag tar nog & lägger nästa i en ny tråd..
Skulle gärna vilja lägga ut en "gratiskurs"…övningar till att "länka" meditationsövningar mm…Men ska kolla det med Elisabet först!
Kram alla goa
Tack Anna! Jag fick resultat på första försöket
Jag blev verkligen en ljusare varelse och jag lyfte mig själv och blev fylld med glädje så jag nästan började skratta
Med träning kan det nog hålla i sig längre
Kram

#20 Det vore ju jättebra Anna om du vill göra det. Har sett att det finns liknande trådar på andra sajter Det är som en "känna-på-kurs".
Väntar på första tråden med fler tips 
kram
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#21 Härligt Amethyst..ljusare & ljusare blir du ska du se..
Härligt att du upplevde glädje! Kram
#22 Ja, jag håller mig kanske till min egen sida då det gäller övningarna..Man vet aldrig annars vad som händer med trådarna 
Anna

#22 Fler övningar är på gång här så snart kommer det in några nya, var ju ett tag sen vi gjorde några här så det är nog dags igen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Anna, du är så duktig och skriver så klokt. Jag kikar gärna in på din sida efter övningar. Kanske bäst så.
Var rädda om varandra

#25 Tack! Ja, det är nog bäst så! Elisabeth skrev ju här ovan att hon kommer lägga ut sina övningar här så det blir ju toppen för ÖN & dess medlemmar