Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2386 ggr
miniz
0

av läsning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan läsa av min bild?

aldrig blivit avläst, vore roligt

miniz
0

*puff*

Felicula
0

Pssst, särskriv inte, så kanske folk förstår vad det är du vill ha gjort. Själv tränar jag på bilder av platser på distans, men folk har jag ingen egen erfarenhet av att läsa på det sättet tyvärr. Men det finns någon annan tråd där någon vill att man ska posta bilder för övnings skull, så där kanske du får napp annars.

solvinge
0

Jag provar gärna, håller på lär mig då jag känner att det kommer information när jag ser bilder på människor eller träffar någon som vill bli avläst.

Tror att det är lättare att få information om det är någon som verkligen är öppen för det, istället för någon som bara är nyfiken.

Skickar i så fall PM

Magdalenaa
0

kan försöka!

Min första uppfattning är att du inte har haft det lätt i livet!!! ex, blivit mobbad, inte haft många vänner under din uppväxt.

De är allt jag får upp i mitt huvud. PM mig om svar!

aangeleyes
0

Du har inget vidare tålamod och det kan både vara neg/positivt.

Du jobbar inom något som har med papper och göra , pappersarbete av något slag.

Vissa har svårt för och förstå sig på dig, du är annorlunda inget illa menat utan alla är vi unika och speciella :)  'Du har några få men nära vänner. du verkr tycka om inredning också, belysning framförallt.

du mediterar en hel del och fortsätt med det för det ger dig ett lugn.

Du lever ihop med en väldigt förstående kille , jack pott ;D

vet inte om ngt var rätt gjorde ett försök iaaf fast ja e sjuk:)

kram

miniz
0

Hrej aangeleyes, Det var inte helt fel faktiskt :P

jag har dåligt tålamod, men inget jobb med papper :) Jag har  väldigt få vänner o dom är jag väldigt tajta med helt rätt…Mediterar gör jag inte heller :P

Jag ska separera med min sambo, men vi ska gå familjerådgivning så det kanske stämmer att det är menat att vara vi vem vet :P