Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1164 ggr
Tatsu
0

Önske klapp??

Hej! Sitter och klurar ut en riktigt bra julklapp som ska passa både damer och herrar.
Vi får i uppdrag att alla företag som vill får vara med i ett utskick där vi har ett julklappstips som de anställda på några större arbetsplatse får välja ur.
Varje företag har ett eget nummer och någon bra klapp som representerar eller säljs i just deras butik/företag. Det är tredje året som vi är med och vi har haft specialnecessär samt valfri skjorta/tunika/blus nu är det dags igen.
Tomt med idéer och det ska inte vara ett presentkort vilket hade underlättat betydligt.
Mina tankar har gått mellan
* Fleeceväst i noppfri microfleece (olika färg alternativ)
* Valfria jeans upp till ett speciellt pris.
* tofflor
* plånbok
* Collegetröja/jacka (olika färgförslag)
* annat????????
Kan ni komma med något förslag eller något som ni skulle kunna tänka er som julklapp, värdet får vara ca 300,-400,- Och vi har en kläd/ skobutik så där finns sortimentet. Skriv gärna ner era förslag jag ska lämna manus innan fredag 13/11 så det är lite bråttom.

Felicula
0

en väst eller tröja är väl trevligt. Däremot har i alla fall jag alltid krav på att prova alla byxor och det är ett ytterst fåtal som passar. När det gäller plånböcker har folk också väldigt olika preferenser, det är supersvårt att hitta något som passar alla (och dessutom drar vänsterhänta blixtlåset på myntfacket åt andra hållet, så de vill ha vänsterhänta plånböcker). Däremot är en väst alltid skön och det är ju sånt som man kan ha hemma också. Jo, den tror jag nog mest på.