Telesvar
Vart hos min vän igen.
Han berättade att natten till lördagen så sattes han telefonsvarare igång. Först gången klockan 01.02. Andra gången 02.02 och tredje gången 03.02. Så höll det på ett par timmar. Och EXAKT en timmes mellanrum.
Vi kollade telesvararen igår men den kan inte sättas igång av sej själv så länge ingen ringer eller om man inte trycker in knappen.
Så vi är nästan helt säkra på att han haft besök igen.
Jag försökte igår att få kontakt och ta reda på vad de ville. Men utan att lyckas.
Det är spännande att höra han berätta när det händer saker.
De vill ju säga han nåt..men han vågar inte öppna sej.
Helt klart så är det tanten som spökar där. Hon som jag såg.
Visst är det spännande när det händer saker?
Fast han kanske inte tycker det..fniss.
Jag har fått uppleva att min skrivare låter som den ska börja skriva när jag sitter framför ÖN men lampan lyser inte, när jag tittar på den slutar den. Det är bara ett par sekunder.
Det är som den suckar till men den är ju inte på..
Hoppas din vän får sitt meddelande snart.
Alma
Javisst Mia - lite spänning och krydda i vardagen!! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Kände en hand på min onda axel med mitt i natten…Men jag vet inte om det var i en dröm eller ej.
Men när det är aktivitet där så börjar man ju undra om det verkligen inte var en hand.
Bara för att jag skrev detta så satte den (skrivaren) igång och sucka igen.
Mia - Ja, det kan vara svårbedömt ibland. Det ligger ju nära till hands att inbilla sig saker om man vet att stället man befinner sig på är hemsökt. Jag har faktiskt haft mina starkaste upplvelser när jag absolut inte har varit beredd….har liksom bara "sprungit in i situationen" 
Värmland"
TantAlma - kommer det inte ut nåt meddelande då? Stoppa in ett papper och fråga om du kan få nåt….!
Värmland"
#6 Jag har ingen färg i skrivaren den har torkat ut.
Men det var någon där som försökte säga mig något symboliskt, genom att visa mig en skål och som sedan gav den till en annan person som hällde ut den. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.
Kanske så här = Skål och vatten kan ju betyda känslor och om man slösar med det till någon annan som inte uppskattar det. Eller om det är energi som läggs på en person som inte vill ha den.
Så oavsett hur god tanken är så uppfattas den som överflödig…
Men om det är till mig eller Mias vän vet jag inte. Jag är väldigt sparsam med min energi just nu.
Alma
Vad kan då den vilja honom med att starta telesvararen? DET är jag nyfiken på?
Uppmärksamhet?
Ja jag är iallafall nyfiken på vad som kommer att hända mer där ute.