Om du beskriver lite mer vad det är du önskar så kanske det är lättare att ge dig något bra svar, det här är lite väl luddigt. Vill du få kontakt med ett medium om något, eller vill du själv träna upp din medialitet? Och i så fall på vilket område?
Jag vill absolut inte hålla på att märka ord, men jag tror jag vill ge dig ett råd utifrån mina egna erfarenheter, att inte använda ordet litet eller lite grann när det gäller önskan om att få Tecken eller kontakt med den andra sidan. Det var faktiskt så det började för min egen del, jag tänkte ofta: om man ändå kunde få ett litet Tecken från den andra sidan. Det resulterade i att jag till slut fick väldigt kraftiga och överväldigande "tecken", vilket kan vara ganska energikrävande. De stora andarna som finns i denna värld gillar oftast inte tanken litet. Varför? Antagligen för att de är skyddsandar och vill förmedla deras oftast väldigt omfattande och utbredda existens. Litet och lite grann passar överhuvudtaget inte in i deras natur.
Kontenta: (Om man är mottaglig) Vill man få kraftiga och överväldigande kontakter ska man tänka i termen litet och lite grann. Tänk heller inte eller önska dig väldigt stora Tecken, då händer oftast ingenting alls. Var neutral var det gäller litet eller stort.
Jag vet ju inte om du alltid tänker: ett litet tecken. Det kanske bara var något som slant till över tangenterna.
Det positiva är ju att om man börjar undra om Tecken och andra sidan, så är väl det i sig ett Tecken på att man börjar öppna sig, eller: att det är den andra sidan som börjat "arbeta" med dig.
Mitt råd var alltså: tänk inte litet eller stort Tecken.

Ok det var mycket.Man ska allså inte tänka alls.Jag vet inte om jag är motaglig.Lite som jag skrev i början,svårt att få ett svar.Alla skriver i vilket område,men måste man välja.Nä jag tånker inte litet,jag vill bara ha kontakt.Tack Peter 34 det låter som du kan det här.Hur ska man tånka eller agera för att komma närmre och kanske en dag få kontakt.
Jag tackar för alla svar.
Sökaren.
Spiggen, du kanske redan fått Tecken som du inte har märkt eller sett….det är så hårfint ibland…..
Jag har iallafall först nu börjat hörsamma min guide mycket mer….och när jag tänker efter så har han allt gjort mig uppmärksam under hela min livstid, inte bara när det har varit jobbigt, för då har jag märkt av honom….
Hur ofta är det inte som man har typ, kännt på sig eller bara tänkt att jag skall nog göra det, eller det….men struntat i denna lilla tanke….och sen efteråt sagt för sig själv…..jäklar jag skulle ha gjort som jag tänkte, då hade det blivit rätt…….
Detta kan varit din guide som ville visa dig på rätt väg…..
Idag så stannar jag upp o lyssnar och gör så som jag blir tillsagd…..och snacka om att det blir bra o rätt….
Sen är det väl olika med oss alla, andra får mer o andra mindre…och sen tror jag att det oxå beror lite på rädsla….är man rädd så stänger man sig….
Eija