Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1232 ggr
Alwyn
0

När jag ber att få se!

Jag läste just artikeln "Andevärlden nära dig" och blev väldigt fylld av hopp. Det är nämligen så att jag fått till mig under Meditation och själsresor att jag ska lära mig tala med andar och djur.

Jag vet att jag har en guide, en vakare, som är hos mig och hjälper mig när jag verkligen behöver det. Jag har märkt henne tydligt i stunder då jag mått dåligt och behövt hjälp. Men var gång jag själv bett om att få SE henne, eller någon annan som jag känt varit närvarande, så händer samma sak:

Pulsen ökar, min hörsel och syn ändras….det är ungefär som när man håller på att svimma. Hjärtat slår snabbt och hårt och det känns som om kroppen håller på att få panik. Jag vet inte hur jag ska komma förbi detdär. Jag tror det hindrar mig från att faktiskt se det jag ber om. Kroppen blir rädd eller nåt.

Någon som kan ge mig tips på hur jag ska göra? Upplever andra det likadant?

[AnnikaOhlsson]
0

Jag vet exakt vad du pratar om!

Det händer med mig rätt som det är, men inte bara när jag ber om att få se. Jag tror det handlar om en lätt sk överskuggning. Det vill säga att anden i fråga kommer innanför din aura.

Be denne backa lite så går det över. Det funkar för mig!

Lycka till!

Alwyn
0

Tack, intressant. Hmmm, är det fler som håller med om att detta kan vara anledningen? Känner fler igen sig?