Idag 6/11
God morgon i ottan på er!
Ja, då var det fredag igen med fredagsmys och annat kulit! Idag undrar jag dock om något speciellt händer. Har skrivit tidigare i en tråd att jag ofta ser bilar med registreringsnummer 611, alltså idag (eller 11/6). Hmmm spännande.
Sista dagen på jobbet för med än 1 år fram. Känns mycket konstigt..
Regn annars här. Synd på snön, den kunde ha legat kvar tycker jag och all nederbörd blivit snö o mer snö!
Ha det så gott idag!
Kramisar från mig!
Go´ morron Omshanti och alla andra!!
Kan bli en magisk dag OmShanti. Det är ju Fredag idag…så det får bli kyckling till middag!
Ja, ja…tiden rusar på (tick-tock, tick-tock)
Också en dikt:
Själar
Galenskapens vind släcker livets ljus
I dödens skugga står tiden still
Likt spökskepp i natten som aldrig når hamn
Flyter förvirrade själar på mörkrets hav
Tänd visdomens fyr
Och led dem i trygghet
Innan vinden blåser upp till storm.
Ha en go Fredag!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

God morgon!
Nu har vi lite snö här och det är mysigt för det blir ljusare ute, men det räcker med det som finns nu ett tag :)
Jobbar eftermiddag och ikväll som jag ser fram emot, sen blir helg med planering så almanackan ska fyllas i mer nu :)
Önskar alla en fin fredag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon på er alla.
Idag är jag lite kinkig. Fick mitt registerutdrag från AF igår. Där står att min förra arbetsgivare bröt ett kontrakt de inte fick bryta förrän den sista december detta året enligt reglerna.
Hmm..jag visste att nåt var fel…
Och frågan kvarstår då varför jag fick sluta….
Dagen är grå och tråkig. Vart har solen tagit vägen? Den skulle behövas ett par dagar nu.
Kramar!!!

Önskar alla en härlig,kreativ fredag & helg. Åker nu ut till lilla mor en sväng o tar en fika. Sen får vi se vartåt nästippen pekar….
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Mia - såna saker är otroligt besvikande, orättvist och man blir lätt rasande! Ställ arbetsgivaren mot väggen och kräv upprättelse!
Hoppas det löser sig! 
/Fredrik
Värmland"
Ja Ghosthunter. Så mycket som jag ställde upp för de…när pappa blev cancersjuk så fick jag hoppa in och jobba även att jag vart ledig. Jag tog på mej jobb som jag egentligen inte fick göra osv.
Sen har apan (min chef) mage och komma och säga att jag inte skötte mina admin. uppgifter. Hur skulle jag kunna när jag ibland inte ens var på företaget utan uthyrd till ett annat???
*suck*
Sånt här blir jag vansinng på…
God Morgon på er alla själar..
OmShanti ja nu har du ledigt tag vara på den.Så kanske Babyn kommer ut i dag,Vem vet??
Sisa.Lika glad o pigg.
Ghost.Vilken fin dikt du ger oss.-Tack.
Mia. Ja du Arbetsgivare är inte o lita på.
Elisabeth..Mycket kväls jobb.
Trisha.Vad glad att du har lilla mamsen.
Så nu önskar jag er ut i etern en trevlig Fredag..Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Go morron alla :-)
Äntligen snöar det på lite mera och hoppas att det stannar kvar. Det blir som Elisabeth säger så ljust … och så rent och fint.
Ha en bra dag/kram Spanaren

Mia, jag hoppas det löser sig. Att bli behandlad orättvist är tufft, stå på dig och lycka till.
Fredrik, så fin dikt :) Åsså kyckling hihihi du låter som reklamen, är det Kronfågel??? Men det är gott! Har du vågat prova chokladkyckling? Jag har ett supersmarrigt recept om någon är intresserad!
Härlig bild Sisa, sicken sötnos!
Trisha och Elisabeth, go helg på er.
Chik, vem vet vad dagen erbjuder! Det är det som gör livet så spännande, man vet ju inte vad som händer!
Den bilden fick jag se igår hihihi. Kunder hos Walmart i USA, tja varför inte. Han behövde kanske ett stolpiller, så varning: så kan det komma att se ut på ICA nu när Apoteket inte längre har monopol
Kram!
OmShanti - "Det ska va kyckling på Fredag..tralla - la, tralla - la"
Chokladkyckling, hmmm…låter gott, men ovanligt! 
Tack Chik & OmShanti - det var en f.d arbetskollega som skrev den, för många år sedan…visst är den bra!
Stolpiller - ha ha ha 
/Fredrik
Värmland"
Ha.ha vilken härlig bild Chik..ser ut som personalen "gått på knäna" så byxorna glidit ner.
Ja jag önskar alla en trevlig helg, känns skönt att få lite sovmorgon.
Kram Jile
Hej på er! Här har vi mild väder och regn.Idag fyller gubben år så vi ska ut och äta i kväll med barnen o respektive och en kompis. ska bli kul.
önskar er alla en härlig fredag.
Kram
Trevlig Fredag allesammans.
Snö slask och grått.
Ska fixa iordning i vardagsrum och hall för vi har efter 25 år fått nytapetserat. Maken tyckte att det var jätte onödigt för tapeten var ju fin.
Nu är det rent och ljust och massor av prylar som är "över" som måste få plats någonstans.
Det går inte med någon raket fart när inte lederna hänger med som de ska men det får väl bli klart till jul (hoppas jag)
Ha det så bra//TAtsu
Hej hoppas ni får en bra fredag allihopa
Jag själv ska studera innan jag åker båt till min pappa. Min mamma kommer dit och hälsar på och lite annat folk så det blir trevligt
Ha det bra Kram