Idag 4/11 :)
God morgon på er!
Uhhh, +1 och storm (nästan) här i skåne. Tur jag tog bilen till jobb. Är tvungen då min lilla mage är totalt demolerad, känns det som. Var ju på vändningsförsök i måndags och två läkare gjorde sitt yttersta med kraft (tur jag inte såg på då de kämpade. Jag var inne i min styrkebild och yogaandning, utan den hade jag klarat 1 minut inte 7!). MEN krabaten vill något annat, och det konstaterades också att mitt bäcken är för trångt vilket blir att det blir plannerat kejsarsnitt. "så när önskar ni födelsedag?" Ja sicken fråga!!!! Så datum satt och omställning av hjärnan och annat! Detta blir spännande in i det sista!
Ville bara uppdatera er.
SÅ det blir nog bara denna veckan kvar på jobbet sen mammaledig..
Ha en underbar dag allesammans. Njut, skapa och upplev!
Kramisar!
God morgon alla!
OmShanti men vad läser jag! Har du en liten trilsk och envis liten krabat i din mage som redan nu säger "kan själv" och vägrar samarbeta *fniss*.
Lillan/lillen blir nog lika söt som barnet på din bild. Känns som att det är en tös som du önskar välkommen till världen den 10/11 kl 22.02
Helsjukt - du skulle ju snittas … men inte på den tid som alla andra tänkte, för den här "sötisen" har sitt ord med här också /kram Spanaren

Wow, tack för den
. Som om inte min hjärna är kaos nog Spanaren hihihihi!
MEN lärdomen här är att allt går verkligen inte att plannera, det blir ibland inte som man tror, man får ha öppna sinnen och ta det som det kommer, eller faktiskt skapa det om man kan. Och jag är tacksam bara barnet kommer ut och mår bra.
VI får se!!
#2 Så klart att det går bra och om jag fick se er lycka, så skulle mina ögon stråla. Hjärtligt lycka till och jag blåser nu iväg en massa av rosa hjärtan till alla som berörs 
Ps Vem säger att jag har rätt 
Gomorrn!
Omshanti, det låter tryggt för dig iallafall att de planerar snitt. Har känt igen mig när du skrivit om vändningsförsök. De försökte vända min son men han vände tillbaka och sedan vände han själv igen till rätt då det var dags. Men fick ta katastrofsnitt då hjärtljuden gick ner. Navelsträngen låg varvad runt halsen. Så för mig så låter detta som en bra lösning för er båda. Undra vad du valde för födelsedag
Godmorgon Omshanti, Spanaren, Outgrundlig och alla andra 
Omshanti, ska bli spännande att se vad det blir för datum på födelsedagen. Jag tror du valde den 9/11 kl 10.06. Lycka till, skickar varma tankar.
Och som Omshanti sa, det blåser i skåne. Ska snart gå ut och resa upp soptunnan (tur vi hade tömmning i måndags
)
Önskar all en bra dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jag håller D-dagen hemlig! Ni och jag lär få veta sen
Go´ morron gott folk!!
Idag är det isande kallt ute…brrrr…lika bra att mest vara inne!
Hoppas ni alla får en bra dag!!
P.s: Jag har varit borta några dagar och nu när jag tittar i olika trådar, så är det ingen vacker syn…ovanligt många skeptiker och bråkstakar!! Ja, ja….vi som har vår tro och upplevelser av det paranormala är en erfarenhet rikare än skeptikerna. Vi får känna oss stolta över det…och bör vara det! Det är ingen idé att tjata med skeptikerna…men svårt att undvika ibland!!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Hej alla! här har vi halv storm i Skummeslöv. Gick rundan i lä i skogen. Nu bär det av till optikern för synundersökning och nya glasögon.
Igår hade vi en trevlig familjemiddag. Med barn och hundar.
Önskar er alla en bra dag.
Kram

God morgon!
Det var skönt att komma hem igen, det blev sent då vi tog flera pauser efter vägen för lilla bebisen åkte ju med. Det blir en lugn dag, ska packa upp och tvätta lite kläder och handla lite mat för det är tomt på det här nu.
Önskar er en fin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon,
även hos mej är kallt och blåsigt idag. Känns som att snön hänger i luften. Vi får se…
Vill önska dej Lycka till, OmShanti 
Sisa
God Förmiddag!!
OmShanti..Huva mig vad du är tålig..Säger som Alla..Nu får du bestäma nästan när du vill ha din förlosning.
O Snitt är så bra o du är ju vaken så du är ju med helatiden.Har gjort 2vakna snitt o 2sövda o 1vanligförlosning.O jag fördrog snitt vaket.
Så jag önskar dig o babyn lycka till…….
Ja här blåser det små dj…o kalt så in i norden..Huva mig var nere o hämtade spån.Det var en pärs o få det i säcken.Tror jag har mer i näsa mun hår ..
Ghos vist har du rätt.Fast jag kan tycka att skeptikerna sätter lite krydda i bland..Man får tänka till o formulera så även dom förstår..
Sisa..Hej
O så en bild från N.Norge…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Välkommen tillbaka Sisa saknat dig i trådarna.
Önskar omshanti lycka till, lät inte skönt att vrida om din stackars mage..fy..
Kännt mig så trött två kvällar irad, lite tungt att andas och lite hängig. ´Kanske förkylning på gång. Influensavaccinet tog slut igår så folk fick inget vaccin, verkar konstigt. Funderar på att vaccinera mig.
kram Jile
Ps! Skickar med en bild på en som är piggare och jagar löv i blåsten :-)
Så spännande! Jag har också en liten krabat som vill ha huvudet uppåt. Jag hoppas att han bestämmer för att vända på sig i tid, annars blir det nog kejsarsnitt här också.
Lycka till!!
Jile..Inte sjuk.Nä,Nä..Ät så mycket du bara kan med c vitaminer i ..
Myy..Har du en liten krabba i magen som inte är samarbetsvillig??Lycka till önskar jag dig.Lena

Ooii - vad spännande och underbart med ett nytt liv OmShanti!! Önskar dig verkligen lycka till med lilla bebben…. För egen del är det barnbarn som nu får min biologiska klocka att ticka - blir helt galen när jag ser en bebis!
Idag har det varit en så slö förmiddag, är skittrött…. Men det fick vara ok, har haft rätt mycket under lång tid nu, så en trött förmidag får mig inte att förtvivla. Snart jobbdax, då blir jag alltid piggare! Idag medial coaching, därefter en regression. Sen är jag nog pigg igen!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tack alla för era tankar och lyckönskningar 
Jag håller er uppdaterade.
Jag håller tummarna för dig Myy. Håll en positiv inställning. Den gör underverk inte bara i våra situationer utan i livet som helhet:
Kram!

Lycka till OmShanti, för både dig och lilla bäbben som är på väg!
Här är det grått väder och jag pratade för en stund sedan med en väninna som bor bara ca 8 km norr om mig och där snöade det. Men här har jag ännu inte sett någon snö. Men skulle tro att den dyker upp fram mot em. Vi har ca 1 grad ute. Jag har faktiskt inte varit ut merän till postlådan idag. Men skall väl snart ta mig lite mat och så trottsa gråvädret och ta mig ut en liten sväng alla fall.
Ha det gott allihop!
Britt-Mari.Hej vi skall få snö här nere i dag.
O du skall vara glad att du bara behöver gå till brevlådan.Här blåser det så in i bomben.Var o fylde spån förut o det var inte mycket som kom i säcken mest i mun ögon hår.Huva.
Tack Jile, du är alltid så snäll! Vilken jättefin bild!
Hej Chik, och alla andra…
Ha en fin kväll!
Kram från Sisa 

OmShanti !! så spännande. Min son låg fel så det planerades snitt, sen vände han sig rätt och det skulle bli en "vanlig" förlossning. Men han vägrade så det blev snitt tillslut ändå
En kille som vet vad han vill än idag nu är han 9 år.
Önskar er all lycka i framtiden med erat barn. Spännande att få läsa när h*n föds..
Önskar dig också detsamma Myy
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
#16 Positiv i alla lägen!!
# 20 Tack, tack!!