Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 820 ggr
[mia-38]
0

Påhälsning hos vän

Var hos min vän igårkväll.
Han har känt närvaro av nån/nåt bra länge. Och jag har med kännt när jag har varit där.
Han säger att det är kallt i köket och att det oftast är där han känner närvaro.

Igår när vi var i ett annat rum så frågade han mej om jag hörde nåt. Jag hade pratat så jag hörde ju inte. Men han hade hört nåt prassla i köket.
Vi tänkte inte mer på det.

När jag sen skulle åka hem så gick jag ut i köket på väg till toan.
Då får jag upp en bild av en gammal tant. En liten rulltig, gråhårig en. Hon satt på ena stolen. Jag kände en mycket stark känsla av närvaro.

Har aldrig sett det så. Men tydligen så ville hon visa sej igår för mej. Hon verkade vara en snäll och go gumma som bara håller koll på huset.

Det var en ny upplevelse för mej när de visar sej. Gör de det genom bilder ibland?

[outgrundlig]
0

Ja, det gör de. Så roligt för dig att du upplevde dettaGlad

[Woozy]
0

Var hennes "bild" levande? Vad var prasslet för nåt? Löste hon korsord/läste tidning?

Woozy

[mia-38]
0

Ja det var verkligen roligt. Jag har aldrig fått se innan. Men igår var bilden så klar och tydlig av henne. Den kom snabbt men jag hann och se mycket av henne.
Fick behagliga känslor av henne. Inga elaka.
Jag sa det till min vän igår…för han tycker ibland att det är obehagligt. Berättade att hon vill väl och bara kollar till huset.

[mia-38]
0

#2 Bilden jag såg av henne var levande..så levande man kan se av andar i bilder.

Kanske att hon löste korsord…det låg på bordet nämnligen..eller läste hon tidning.
Hon fanns där iallafall. Glad

[outgrundlig]
0

Vad bra att du berättade för honom. Du kommer säkert att få till dig mera från henne, kanske ett budskap om varför hon är där. Kanske hon vill säga lite innan hon går vidare till det hon vill. Hon såg nog att du hade intresse för detta och ni får en möjlighet att tjöta lite. Kul när det är såGlad

[mia-38]
0

Ja min vän blev lite lugnare när jag berättade att hon inget ont ville.
Jag hoppas hon vill "prata" mer med mej nästa gång. Glad

[outgrundlig]
0

Skönt att höraFlört Om hon har mera att säga så visar det sig. Var lyhörd för det är mitt tips. Känn in varför hon är där……

[Woozy]
0

Mia

Vem vet. Du kanske blir bland de första som sitter och löser korsord med en ande Glad

Woozy

xinluo
0

#8 Jag tror att jag "löser" korsord med min mormor och mamma. För jag kan så mycket i svåra korsord och är säker på att jag får hjälp av dom, de var jätteduktiga på det. Jag får svaret till mig på något konstigt sätt för det är inte min kunskap.

#0 Va häftigt Mia med din upplevelse du kommer säkert att få se mer av henne framöver.

Kram på dig Skrattande

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[mia-38]
0

Ja xinluo. Det var häftigt.
Bilden kom så snabbt av henne men jag såg henne klart och tydligt.

Hon verkade harmonisk på nåt sätt. Verkade glad över att jag var där.

Ghosthunter
0

Mia - Ja, andarna kan visa sig både "live" och som en bild i huvudet. Kan nog bero på betraktarens mediala "känslighet"

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[mia-38]
0

Kan tala om att det var en häftig känsla Ghosthunter. Jag ser henne ännu precis som hon visade sej för mej. Jag har en skön känsla inombord när jag tänker på henne.Skrattande

[Woozy]
0

Jag känner ungefär likadant med den grå mannen. Jag ser hans ansiktsutryck fortfarande. speciellt "ögonen".

(det enda jag inte har, är en skön känsla). Tyst

(vissa saker etsar sig fast i näthinnan).

Woozy

Ghosthunter
0

Mia - det tror jag säkert. Skönt att det blev så positivt!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mirjami-78
0

Vilken upplevelse Mia!! Förvånad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool