Vad är det med detta år?
Fattar inte något allas.. Detta år är ..jaa.. vad ska man säga.
Min mamma dog igår kväll. Ramla ihop framför datorn. 67 år
Detta år är konstigt. Det ena hemska efter det andra. Kan man skruva tillbaka tiden?
Undrar vad som är meningen med allt.
camecat. Beklagar sorgen.
Ja jag har med undrat var det är med år 2009. Det har hänt så mycket negativt så man fattar inte.
Hoppas bara att nästa år blir bättre.
Kram till dej.
Beklagar din sorg! Jaa ibland kan man undra vad meningen är!
kramar till dig!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#2 läskigt.. så långt har jag faktist inte tänkt :O
har hänt massa tråkiga saker hos mig med, en nära vänn till min familj dog i en hjärtattack , 46år gammal. Han hade klassiska symtomer på en hjärtattack kvällen innan, men när han ringde till sjukhuset så sa som bara att han skulle avvakta och se tills nästa dag, vem som hällst fattar att när man han stickningar i armen och andra vanliga symtomer så skickar man en ambulans direkt, men det gjorde inte dom, sen när dom ringde upp dagen efter så var han redan död..
Han föll ihop i stallet precis efter han hade varit ute och kört en häst på morgonen..
Även en i min skola körde ihjäl sig med moppen i somras, 15år gammal. Hans kompis var också med i olyckan men klarade sig..
Rickard, han som jag berätta om först, han dog den 16/4 iår.
Den andra 16/7.
Båda samma datum, lite skumt..
Camecat. Jag beklagar din förlust å det djupaste.
Camecat. Jag beklagar din förlust.

ja detta år är inget bra år :(
2 vänner till mig har dött i år den ena i april, den andra 3 dar innan min födelsedag i mitten på september. den första född -76.. den andra född -87.. det är nåt med det här året, bara otur och tråkiga händelser hela tiden.
ja man kan ju undra vad meningen med allt är :(

Camecat
Beklagar din förlust.
Hur osmart är det att gå till stallet å köra häst då man har symptom till hjärtinfarkt då? Men å andra sidan, han fick ju dö i den position han kanske trivdes bäst i.
? SEV ?
Beklagar sorgen.
Tänkte skriva några väl valda ord men får inte riktigt till det. Inget som kommer till mig precis.
Inget kan trösta nu..men jag sänder dig en kram…
U R us
Jag beklagar också sorgen och inte för att jag känner nån som har dött, men hoppas ändå att 2010 blir bättre än 2009….
Jag vill börja med att sända kramar till er som har sorg..
Det här året har varit händelserikt för många och de spår att 2010 blir likadant och att det kan ha med upptrappningen inför förändringarna som kommer 2011-2012 rörande mayakalendern. Det accelererar hela tiden och det är bara att hålla i hatten!!
kan inget annat än sända dig en STOR kram i din stora sorg.

Jag beklagar verkligen det som hänt dig. Ta hand om dig. Jag sänder en stor styrkekram.
Jag kan ställa samma fråga som du gör.
Den 29 mars på min födelsedag i år dog min älskade pappa
Den 3 Juni i år dog min älskade dotter.
Känner flera som fått cancer. Många som tagit sitt liv.
Tre i min närhet har fått frakturer en har fraktur på båda armarna och en annan fraktur på båda benen, en fick fraktur i foten.
Hoppas verkligen att 2010 blir ett år där vi får leva i kärlek och värme.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Beklagar sorgen. Sänder med en kram.
Förstår om det är svårt. Tänker på alla er andra med som har sorg och misst någon som stått er nära.
Vet hur det känns….
Kram
beklagar sorgen :/ aldrig kul och höra eller gå igenom en sådan sak.
Det enda jag kan svara på ang året 2009 så vitt som jag vet så ligger alla dessa planeter huller om buller för varenda kotte på jorden som gör att det här året har nog varit problematiskt för dom flesta. Men i slutet av året så kommer det bli bättre tidern och det får man som sagt hoppas på .
Sköt om dig kramar
Jan 09 fick jag ett missfall i 3:e månaden på min dröm semester i thailand, 16feb så dog min kompis i en trafik olycka och nu ska mina föräldrar skiljas.
Man brukar säga att en olycka kommer sällan ensam oftast i 3 följder och sedan vänder det.
Kramar
Vilka planeter ligger "huller om buller"? Och nej jag ifrågasätter inte att det kan påverka även om jag är starkt kritiskt till det, bara intresserad av vad du menar med huller om buller.
Beklagar sorgen….
Jag har BARA haft motgångar det här året… Varje gång jag känner att "nu, nu kanske det släpper" så är det som att någon sparkar mig i ansiktet med en betongkänga!
Jag har vart så deprimerad att jag funderat på antidepressiva (jag är tväremot att ta sånna!!) och har bara mått skit rent ut sagt.. Inte ens nu när jag träffat en ny kille får jag vara lycklig!
#18 Hej
Du får gärna vara kritisk eller skeptisk jag kan inte direkt svara på ang planeterna det var min lärare som berättade det för mig och lite komplicerat och förklara men dom ligger inte direkt i fokus som dom ska göra-
Camecat - beklagar också sorgen! Vet att det inte är en tröst nu…men ni kommer att ses igen!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Först av allt vill jag visa mitt deltagande för alla som förlorat någon.
De ligger där de brukar, snurrar runt solen, men det får vi nog ta i en annan tråd. Men fråga gärna in lärare vad han/hon menade och skicka ett pm eller starta en ny tråd.
Beklagar sorgen. Sänder en varm kram.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jag vill oxå skicka en varm tanke till alla er som förlorat någon under året!
Samtidigt vill jag säga att 2009 varit ett ovanligt bra år för mig, visserligen kanske för att jag hanterat så, men det har kommit så många vändpunkter i mitt liv som uteslutande varit positiva så 2009 har även haft sina goda sidor.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Beklagar sorgen och sänder dig en kram!
Vissa år drabbas man av flera olika jobbiga händelser, år 2001 var det 11 personer i omgivningen som gick över till andra sidan så det var ett tufft år, jag tror att vi får perioder och ibland år där det händer dödsfall och andra jobbiga händelser.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag beklagar djupt din förlust, sänder kramar och varma tankar.
Toyan
Beklagar jag med din mammas bortgång. Min pappa dog 66 år gammal och det är för ung ålder.
kramar från jile

Tack alla för stöd och värme
Kram