Tyda min dröm?
Ja drömde nått skumt! =(
att ja flyttade till en lägenhet med fönster väggar,de såg t som skylt fönster med växter & blommor i,
sen plötsligt va de massa röda blommor runt omkring mej i ett rum,sen när ja går ut och tittar ner så va de FULLT med ormar,stora och små,ja började hoppa upp å ner,ja trampa på nån orm som väste åt mej,ja hoppa vidare och plötsligt va jag nere i en källare ( typ som i lägenheter där man har tvätt stugan )
Jo så va de en jätte stor fet orm som hade förföljt mej,så den anföll mej,ja låg på golvet å "slogs" med den så fick ja tag på en stor sten och skulle slå ormen i huvudet :S men ja ville inte skada han så ja tänkte ja stoppar den i munnen på han,hahaha när ja skulle släppa ner den i halsen på ormen så ångrade jag mej igen,för ja ville inte göra ormen illa,så ja tog ur stenen ur munnen på den,plötsligt klappar jag ormen på huvudet och då har den hår på huvud å rygg,nafsar i mina händer,så den såg ut som hälften orm hälften katt??? ja HELT SJUK dröm,e det NÅGON som har någon aning om va de kan betyda?
Ormen har med så mycket att göra, i detta fallet så tror jag att den symboliserar kunskap, en väg till en ny erfarenhet. Men du kämpar mot den, istället ska du ta emot och acceptera den och ala de andra, du ska inte trampa på dem, de har också kunskap till dig, men du ser ner på denna kunskap, och vill inte acceptera den. Katten betyder magi, sinnlighet, och listighet….Slåss inte, utan bara följ med…stenen betyder styrka och det betyder det röda också..du har stor styrka, och rött är även rotchakrats färg, dvs säga att du behöver kanske jorda dig så att du kan se på saker och ting lite annorlunda
U R us