Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 1105 ggr
Merlin-pappa
0

Reinkarnation!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett medium jag pratade med en gång sa att jag levde i Tsar Peter den stores Ryssland på 1700-talet. Jag lär ha levt där som stenhuggare, och ibland blivit inkallad av tsar Peter för speciellt fina arbeten. Samtidigt hade jag de mediala gåvor som jag har nu …. I byn jag levde var jag en av dem som folk sökte sig till för diverse råd …. Allt enligt mediumet ….

Något hon inte visste var att jag alltid varit intresserad av Ryssland, dess folk och dess öde …. Det känns som jag forfarande hör hemma där … Samt att jag har hyllmeter med böcker om Ryssland och dess historia ….

Alltihop är märkligt, och blir ännu märkligare av ännu en händelse. Mitt ryska ex, försökte lära mig lite ryska, och blev förvånad av att jag kunde vissa ord utan brytning …. De ord som jag bröt på, blev snabbt bättre utan brytning …..

Som pricken över i:et så får ni här deras gamla nationalsång. Den är vacker, men tyvärr är den skändad av Sovjetstaten!

Ytterliggare an märklig sak är att via min pappa (gammal politiker) så träffade jag tre KGB-killar …. Den ena killen blev senare avrättad av sina egna …..

Kram, Stefan

PS! Undrar vilka av oss här inne som har levt ihop i tidigare liv??

Merlin-pappa
0

Lite otur att just DEN bilden kom upp på videosnutten …. Läs den fria svenska översättningen på denna gamla nationalsång …. den är kul.

Kram, Stefan

[Pirkkolino]
0

#0 Säg det….här kan finnas personer vilka har varit i tidigare liv sååå nära varandra, men även såna som har varit värsta ovänner…..Skrattande

Eija
0

Skulle nog tro att vi har levt sida vid sida många av oss, även vi som är här på ÖN….man märker att man får en viss närhet till vissa personer här…man liksom har enklare att konversera med vissa…

Så upplever jag det ute med, att vissa bara känner man liksom, och vissa har man hur svårt som helst med trots att man inte ens har pratat med varandra….

Va kul när du skriver att du har levt i Ryssland, för jag har en morfars far som var ryska tsarens skomakare, och det måste ha varit någon gång i slutet av 1800-talet…

Även min skyddsande är från Ryssland….Azarbadjan närmare betstämt tror jag….det är vad jag har fått fram på ett sätt som tar för lång tid att berätta här….och han finns förevigad på en tavla som jag fick av ett medium på 80-talet…

Och en moster till mig som bor i Finland och den enda av mammas syskon som jag aldrig har träffat, har en likadan tavla, på sin skyddsande….det var min mamma som fick syn på den när hon var där o hälsa på för många år sen…när mamma fråga om denna  tavla, så berätta hon då om att hon hade tillsammans med en väninna åkt in till Ryssland när hon var i 20 årsåldern, och där i ett tält satt det en medial kvinna, som måla av deras skyddsänglar…

Så på det viset fick hon sin tavla, och hon har haft den med sig hela tiden och hängt den på väggen var hon än har bott….hon är ju i 80 års åldern idag…så detta var ju ganska så länge sedan…så visst är det märkligt att vi har fått likadana tavlor, från olika mediala personer som målat dom åt oss, i helt skilda länder…..

Trisha
0

Det är onekligen oerhört fascinerande med detta! Och jag tror att det är så - man känner när något klingar rätt djupt inne i själen…

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Merlin-pappa
0

Jo …. Det bor nog en vild ryss inom mig …..

[Pirkkolino]
0

#5 Vad jag vet har jag ingenting med Ryssland att göra ens i tidigare liv. Men här i livet, redan som en ung tjej blev jag helt sålt till ryskmusik.(Kan man säga så?) Jag lärde mig dansa kosackdans…

molly57
0

Jag fått fram att jag levt i forntida Egypten. Har redan som liten varit väldigt intresserad av just forntida Egypten. Vet att jag sa till mamma när jag var liten.Innan jag dör så ska jag resa till Egypten!!

HAr nog läst det mesta (jag kommit över) om faroner o deras historia.Utan att skryta så kan jag en hel del nu.

Chatora
0

Jag har alltid känt en stor fascinaiton (stavas det så?) av Atlantis. Jag är övertygad om att jag levt där en gång i tiden. Drömmer ofta drömmar om havet, vatten fiskar o dyl. Har i mina tidiga år också varit besatt av vattendraken Leviathan, och det var först på senare år jag läste att han var väktaren av "portarna" till Atlantis.

Det finns mycket mysko i denna värld som inte kan förklaras, jag vägrar att tro på slumpen!Glad

[TrevorS]
0

Jag tror på det men nu efter jag levt detta liv ska jag bara leva i nirvana. =)

Jag har återfötts jag har sett lite av mina tidigare liv.

barfotapojke
0

Själv känner jag en speciell dragning till Irland, och jag har aldrig förstått varför eftersom jag aldrig har varit där. Nu är jag visserligen bara tonåring, så det är väl inte så konstigt iofs. Men jag har alltid varit väldigt pepp på att åka dit och jag.. jaa…
Har ingen aning om varför det är just Irland av alla platser.

När jag var mellan 6-10 år bodde vi i Moskva. Ryssar är underbara, många av dem.